پژوهش کتاب طرح بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره طرح بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها به دلیل کمبود منابع و بودجه‌های محدود، مخصوصاً در اوایل کار، فرایندهای بازاریابی را به تعویق می‌اندازند یا کمتر به آنها توجه می‌کنند و در بهترین حالت فعالیت‌های واحد بازاریابی را هم‌عرض تبلیغات مخصوصاً در فضای مجازی می‌دانند. اما آنچه در عمل دیده می‌شود و نویسندهٔ این کتاب هم بر اساس سال‌ها تجربه به آن اشاره می‌کند این است که داشتن برنامهٔ مشخص بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک در مقایسه با کسب‌وکارهای بزرگ و جاافتاده اهمیت بیشتری دارد و طبق برنامه و با شناخت فعالیت کردن در این زمینه مستقیماً در سودآوری، بقا و مقیاس‌پذیری شرکت‌ها مؤثر است.
آریاناقلم پیش از این چندین کتاب‌ در حوزهٔ استارتاپ‌ها و برای کسب‌وکارهای کوچک منتشر کرده است که بیشتر آنها به بحث‌های مربوط به انتخاب مشتری، کانال ارتباط با مشتری، نحوهٔ رساندن پیام به مشتری و مانند اینها می‌پردازد. در این میان جای خالی کتابی که از منظر بازاریابی به این موضوعات پرداخته باشد. همواره دیده می‌شد. برای پاسخ‌گویی به این نیاز کتاب طرح بازاریابیِ کسب‌وکارهای کوچک در دستور کار انتشارات آریاناقلم قرار گرفت. این کتاب علی‌رغم برخی شباهت‌ها به دیگر کتاب‌های آریاناقلم ازنظر سبک بیان و رویکردش به موضوع بازاریابی با دیگر کتاب‌ها متفاوت است. آلن دیپ زبانی بسیار ساده و صریح دارد و هر فردی با هر میزان آشنایی با دانش بازاریابی می‌تواند از کتاب استفاده کند. او سعی کرده است با ارائهٔ تابلوی یک‌صفحه‌ای و ۹ مرحله‌ای فرایند برنامه‌ریزی و طراحی بازاریابی و حرکت و اجرا در این مسیر را تسهیل کند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 478 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.