پژوهش کتاب میکروبوک ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره میکروبوک ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی

۲۲ قانون تغییرناپذیر برندسازی (۱۹۹۸)‌، یک راهنمای عملی و کاربردی پیرامون بایدها و نبایدهای برندسازی است. این مطالب اجمالی با پرداختن به ۲۲ نکته هوشمندانه کوتاه و به‌یادماندنی، اشتباهات بسیار رایج بازاریاب‌ها را مرور می‌کند و فوت و فن‌هایی را مطرح می‌کند که موفق‌ترین برندها برای تثبیت تسلط خود در بازارهای به‌شدت رقابتی استفاده می‌کنند.
چه کسانی باید این میکروبوک را بخوانند؟
*کارآفرین‌هایی که به دنبال تعیین جایگاه برند خود هستند.
*افرادی که در مورد نحوه کار تبلیغات سؤال دارند
*افرادی که به ارتباطات و بازاریابی علاقمند هستند میکروبو‌ک‌ ها خلاصه‌ ای کوتاه از کتاب‌ ها هستند که می توان آن ها را در مدت زمان کمی خواند و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آن ها در خود شکل داد. برای تولید میکروبوک های فیدیبو همواره تلاش شده که کتاب ها از میان پرفروش ترین های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند تا بتوانند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کنند. هم چنین با دقت فراوان گزیده ای از محتوای اصلی کتاب گلچین شده، به گونه ای که به شالوده اصلی آن لطمه وارد نشود و هدف غایی نویسنده به خواننده به طور کامل منتقل گردد.گاهی از میکروبوک ها با عنوان کتابچه یا کتاب کوتاه یاد می‌شود. با دانلود میکرو بوک می توانید به صورت اجمالی در کمتر از ۲۰ دقیقه برترین کتاب های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید. سایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدها نسخه صوتی و الکترونیکی از میکرو بوک ها، تجربه ای متفاوت از کتابخوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : تاريخ : 16 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.