پژوهش کتاب کتاب بازاریابی و زندگی با سینما - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره کتاب بازاریابی و زندگی با سینما

اگر مخاطبان خیلی خاص سینما را کنار بگذاریم، افراد برای داشتن اوقاتی خوش به سینما می‌روند و فیلم می‌بینند، اما چه‌بسا اگر قدری بیشتر تأمل کنیم، می‌بینیم که از همین اوقات هم می‌توانیم درسهای باارزشی آموخت. این مسأله در حوزه‌ای مانند بازاریابی و فروش که به عقیده‌ی من همه‌ی ما در زندگی‌مان با آن درگیر هستیم، اهمیت ویژه‌ای دارد. از‌این‌رو در کتاب حاضر، سینما پیونددهنده‌ی بازاریابی و زندگی است.‌
کتاب بازاریابی و زندگی با سینما شامل سه بخش کلی است. بخش اول شامل فیلمهای سینمای ایران است، بخش دوم به بررسی فیلمهای سینمای جهان می‌پردازد و در بخش آخر نیز نکاتی درباره‌ی بزرگان سینمای جهان از زاویه‌ی دید بازاریابی و فروش آورده شده است. در حقیقت این کتاب لنز دوربین خود را از زاویه‌ی بازاریابی، فروش و کاروکسب به سمت دنیای سینما چرخانده و به بیان نکاتی درباره‌ی مسائل مختلف این حوزه‌ها همچون برندسازی، مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی، اخلاق در بازاریابی، شناخت مشتری و بازار هدف، محصول‌شناسی، روابط سازمانی، هوش تدبیری، بسته‌بندی و… پرداخته است.‌
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 393 views بار دسته بندی : تاريخ : 16 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.