قیمت محصول : $0.00
درباره کتاب بازاریابی و زندگی با سینما
اگر مخاطبان خیلی خاص سینما را کنار بگذاریم، افراد برای داشتن اوقاتی خوش به سینما میروند و فیلم میبینند، اما چهبسا اگر قدری بیشتر تأمل کنیم، میبینیم که از همین اوقات هم میتوانیم درسهای باارزشی آموخت. این مسأله در حوزهای مانند بازاریابی و فروش که به عقیدهی من همهی ما در زندگیمان با آن درگیر هستیم، اهمیت ویژهای دارد. ازاینرو در کتاب حاضر، سینما پیونددهندهی بازاریابی و زندگی است.
کتاب بازاریابی و زندگی با سینما شامل سه بخش کلی است. بخش اول شامل فیلمهای سینمای ایران است، بخش دوم به بررسی فیلمهای سینمای جهان میپردازد و در بخش آخر نیز نکاتی دربارهی بزرگان سینمای جهان از زاویهی دید بازاریابی و فروش آورده شده است. در حقیقت این کتاب لنز دوربین خود را از زاویهی بازاریابی، فروش و کاروکسب به سمت دنیای سینما چرخانده و به بیان نکاتی دربارهی مسائل مختلف این حوزهها همچون برندسازی، مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی، اخلاق در بازاریابی، شناخت مشتری و بازار هدف، محصولشناسی، روابط سازمانی، هوش تدبیری، بستهبندی و… پرداخته است.
ادامه…
بستن