پژوهش کتاب کتاب مدیریت بازاریابی برای بخش عمومی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره کتاب مدیریت بازاریابی برای بخش عمومی

در این کتاب داستان‌های آموزنده و الهام بخشی از رهبران خدمات عمومی خواهید خواند و در خواهید یافت که آن‌ها چگونه از تفکر بازاریابی برای کمک به تحقق اهداف در واحد خود استفاده می‌کنند
خوشبختانه در گوشه و کنار دنیا بسیاری از نهادهای دولتی مشکلاتی را که شما نیز با آن روبه‌رو هستید، با استفاده از اصول و ابزارهای بازاریابی حل کرده‌اند
در انتها متقاعد خواهید شد که بازاریابی صرفاً تبلیغات، فروش، یا ارتباطات نیست بلکه چیزی بسیار فراتر از این‌هاست. بازاریابی شامل رویکردی مشتری (شهروند) محور است که در رسیدگی به شکایت‌های شهروندان، تغییر برداشت آن‌ها و بهبود عملکرد به شما کمک می‌کند. به عبارت دیگر می‌توان گفت بازاریابی رویکردی نظام‌مند است که شما را ملزم می‌کند با تحلیل موقعیت، تعیین اهداف، طبقه‌بندی بازار، تحقیق بازار، جایگاه‌یابی برند، انتخاب و ترکیب استراتژیک ابزارها، و ایجاد طرح مالی‌، فنی و ارزیابی، برنامه‌ای اصولی به‌ وجود آورده و به کار بگیرید. در این کتاب شما چگونگی تهیه این برنامه را می‌آموزید
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 500 views بار دسته بندی : تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.