قیمت محصول : $0.00
نقد و بررسی کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم؟
با یک حساب کتاب ساده میتوان گفت فروش بیشتر معادل سود بیشتر است. ارزیابی سادهای است. اما آنچه که این معادله را سختتر میکند، رسیدن به فرمول چگونگی فروش بیشتر است. حمید امامی در کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم به دغدغهی بازاریابان جوان و افرادی که به تازگی وارد دنیای پرهیجان فروش شدهاند، پرداخته است. مطالعهی کتابهای تخصصی، مخاطب را با چالشها و مشکلات این مسیر آشنا میکند و در مقابل راهحلها و ایدههای مختلف را نیز به انها میآموزد. این کتاب با رویکرد تخصصی نسبت به مسئله فروش بیمه حرفهای مهمی برای گفتن دارد.
دربارهی کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم اثر حمید امامی
تجارت فروش بیمه از جوابهای نه ساخته شده است. نگاه درست به بیمه و تغییر در دیدگاه و عقیده مردم است که میتواند این نههای مطلق را به جوابهای مثبت تبدیل نماید. حمید امامی با بررسی آمار بیمهشدگان در کشور یران و مقایسه آن با آمارهای جهانی تصمیم گرفت نگارش این کتاب را آغاز نماید. او در این کتاب به بازاریابان و فروشندگان بیمه مسئولیت مهمی میآموزد و آن آگاه سازی مردم از ارزشها بیمهی عمر است.
حمید امامی در این کتاب راهکارهای ساده اما مهمی را به مخاطب میآموزد. در صدر این راهکارها، روحیهای قوی و پشتکار فراوان است. در ادامه او استفاده از دانش و تجربیات پیشکسوتان این حوزه را یک امر بسیار مهم تلقی کرده است و در انتها بر مطالعهی و به روز نگه داشتن اطلاعات تاکید زیادی میکند و هدفگذاری را یکی از ملزومات موفقیت برشمرده است. کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم در ۱۴ بخش مختلف نوشته شده است که به شرح تجربیات حمید امامی در سالها فعالیت در حوزه فروش بیمه پرداخته است.
مروری بر فصلهای کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم
۹ گام برای ایجاد تحول در کسب و کار
چگونه هدفگذاری میکنم؟
چگونه سر صحبت را برای فروش بیمه باز کنیم؟
مدیریت بهانههای مشتریان
آنکه بیمه نداشت – ۱
شغل من بهترین شغل دنیا
آن که بیمه نداشت- ۲
حکایت یک سفر پرسرعت
تمرکز کامل بر هدف دلخواه تنها راز موفقیت
فراتر از انتظار مشتری
لذت در مسیر را بفروشید
فروش روی دیوار چین
وظایف نمایندگان و شبکه فروش در قبال مردم
آن که بیمه نداشت- ۳
دربارهی حمید امامی نویسندهی کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم
حمید امامی نویسنده، مدرس و سخنران و مدیر شرکتهای ایرانی و بینالمللی در سال ۱۳۳۹ در مشهد متولد شد. او در خانوادهای مرفه به دنیا آمد اما در سن ۱۳ سالگی پدر خود را از دست داد و به همین علت تصمیم گرفت وارد بازار کار شود. او ابتدا به عنوان کارگری ساده در تراشکاری مشغول به کار شد. او سپس به یک کارگاه خیاطی رفت و در کنار روزانه ۱۲ ساعت کار تحصیلات خود را نیز ادامه داد. او با تلاش بسیار ابتدا سرپرستی سپس مدیریت یک کارخانه پوشاک را بر عهده گرفت. حمید امامی سپس به دست آوردن تجربیات فراوان به دنبال تجارت رفت و ۴ سال در کشورهای مختلف به تجارت پرداخت. حمید امامی علاوه بر مدیریت کسب و کارهای مختلف، مربی تیمهای فروش بیمه بوده و سمینارهای زیادی در ارتباط با کسب و کار و بازاریابی بیمه برگزار کرده است. او ماموریت خود را در زندگی بهبود کیفیت زندگی انسان میداند.
آثار و افتخارات حمید امامی
ایدههای خلاقانهی فروش بیمه حمید امامی هر کتاب خود را حاصل یک عمر تجربه و شکستها و موفقیتهای خود میداند. او تاکنون آثار مختلفی در زمینه بازاریابی و فروش به ویژه بیمهی عمر منتشر کرده است که از میان آنها میتوان به کتابهای «نه به نه در فروش بیمه عمر»، «تجربیات یک فروشنده» و «نقشهی گنج» اشاره کرد. او تاکنون افتخارات ملی و بینالمللی مختلفی را از آن خود کرده است که از میان آنها میتوان به :
تندیس ها و جایزه های دریافت شده :
۱- دریافت جایزه تعالی از موسسه بینالمللی برایان تریسی در سال ۲۰۱۳
۲- دریافت تندیس مدیریت پرستیژ از موسسه بینالمللی جک کنفیلد در سال ۲۰۱۳
۳- دریافت تندیس شعف مشتری در برج العرب امارات در سال ۲۰۱۶
چرا باید کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم را خواند؟
کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم در دستهی کتابهای بازاریابی و فروشندگی بیمه قرار دارد.
این کتاب برای گروه سنی بزرگسال مناسب است. تعداد صفحات نسخهی چاپی کتاب ۱۹۰ صفحه است که با مطالعهی روزانه ۲۰ دقیقه میتوانید این کتاب را در ۹ روز بخوانید.
کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتابهای طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع بازاریابی و فروشندگی بیمه را بخوانند مفید خواهد بود.
در بخشی از کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم میخوانیم
چگونه هدفگذاری میکنم
اول، به تو میخندند. بعد, مسخرهات میکنند. سپس چوب لای چرخت میگذارند و بعد از آن با تو میجنگند. اگر این روند ادامه یافت، برایت دست میزنند و هورا میکشند و در انتهای مسیر میخواهند مثل تو شوند. این مسیری است که خیلیها برای رسیدن به موفقیت میپیمایند. برای موفقیت در ابتدا و پیش از هر چیز باید آن تصویر ایدئال خود از چیزی را که میخواهی، در ذهن داشته باشی. حالا بر این اساس هدفگذاری و اقدام انجام دهی و پلهپله حرکت کنی. در ادامه هم خودت را کنترل کنی تا ببینی درست پیش میروی با نه؟ تنها در صورتی میتوانی متفاوت عمل کنی که از همین حالا بگویی این سال بهترین سال زندگی من خواهد شد. اگر تصمیمت بر اين موضوع قرار گرفته, درحال حاضر این امکان فراهم است که برنامهریزی سال خود را آغاز کنی، البته درستتر این است همینکه از پای سفره هفتسین بلند شدی شروع کنی. دقیقا مثل کشورهایی که وقتی در پایان مسابقات المپیک، مشعل خاموش میشود استارت جدیدی میزنند و از همان موقع برای چهار سال دیگر و المپیک بعدی برنامه میریزند. وقتی میگویم از پای سفره هفت سین بلند شدی؛ شروع کن, منظورم این است که از قبل چشم انداز و اهدافت را تعیین کردهای و حالا به محض برخاستن از پای سفره هفت سین شروع به اقدام میکنی.
هر سال، اواخر سال، یک دفترچه بسیار شیک میخرم که دوست داشته باشم ورقش بزنم و دلم برایش تنگ شود. در این دفتر شروع میکنم به نوشتن چشم انداز و اهدافم. در ابتدای آن مینویسم این سال بهترین سال زندگی من. از اسفند۲۹ سال بعد شروع میکنم و مینویسم که در آن روز چه دستاوردهایی را تجربه کردهام. وقتی این را نوشتم حالا ماه به ماه به عقب باز میگردم و این روند را تا فروردین و پای سفره هفت سین ادامه می دهم. با این مهندسی معکوس, اقدام کردن از پای سفره هفت سین شروع می شود. این گونه کل سال را می بینم. برایم خیلی جالب است که در هدف گذاری سال ٩۲ اصلا تجربه نگارش تخیلی را نداشتم و با خودم گفتم آرزوهای بزرگم را مینویسم و بدترین حالتش این است که محقق نمی شود؛ در آن صورت هم من چیزی از دست نداده ام.
آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب چگونه به هرکس و در هر کجا بفروشیم اثر حمید امامی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکانپذیر است. برای مطالعهی دیگر کتابها در زمینهی بازاریابی و فروشندگی بیمه میتوانید به قسمت دستهبندی کتابها مراجعه و کتابهای این موضوع را یکجا مشاهده کنید.