پژوهش کتاب کتاب ۹۰ روز اول در بازاریابی شبکه‌ای - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره کتاب ۹۰ روز اول در بازاریابی شبکه‌ای

موفقیت نتیجه درس گرفتن از شکست‌ها و اشتباه‌های گذشته است. به همین دلیل می گویند: «شکست مقدمه پیروزی است.» اما اگر ما فرصتی داشته باشیم که بتوانیم به جای درس گرفتن از اشتباهات خود، از اشتباهات دیگران درس بگیریم و آن را قطب‌نمای کامیابی‌مان قرار دهیم، آیا بهتر، سریع‌تر و راحت‌تر به موفقیت دست نخواهیم یافت؟
چه در آغاز راه باشیم و چه در حال شروع دوباره حرفه بازاریابی شبکه ای، ۹۰ روز مهمی پیش رو داریم. ۹۰ روزی که می توانیم با تکیه بر تجربیات دیگران در مسیر درست گام برداریم. ۹۰ روزی که شکست یا موفقیت بلندمدت ما در گروه نتیجه آن خواهد بود. مهم این است که شروع «درستی» داشته باشیم. تفاوتی ندارد این ۹۰ روز، اولین ۹۰ روز فعالیت ما در بازاریابی شبکه ای باشد، یا اولین ۹۰ روزی که فهمیده‌ایم باید کار را دوباره از نو و به شکل درست آغاز کنیم.
آنجل اولورا در کتاب «۹۰ روز اول در بازاریابی شبکه‌ای» نتیجه سال‌ها تجربه خود را همراه با حداکثر استفاده از ۹۰ روز اول در بازاریابی شبکه‌ای با شما به اشتراک می‌گذارد به طوری که بتوانید ابزار،مهارت، ذهنیت و نگرش لازم را برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای در اختیار داشته باشید. او شبیه همه ما بوده، حتی وضعیتی به مراتب بدتر از همه ما داشته و باز هم توانسته است موفقیت را از نزدیک لمس کند. پس چرا ما نتوانیم پا جای پای او بگذاریم و موفقیت را تجربه کنیم؟
آنجل اولورا نویسنده کتاب، خود در محله‌ای در لس‌آنجلس بزرگ شده که در آن گروه‌های تبهکار، پخش مواد مخدر و خشونت به وفور وجود داشته است اما او اکنون به لطف بازاریابی شبکه‌ای از نظر مالی کاملا بی نیاز است و مهمتر آنکه می‌تواند بدون نگرانی از بودن در کنار خانواده اش لذت ببرد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 649 views بار دسته بندی : تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.