پژوهش کتاب ☕ دانلود کتاب اثر مرکب | نوشته دارن هاردی | انتشارات نگاه نوین - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

من کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی را با ترجمه لطیف احمدپور و میلاد حیدری خواندم. هاردی واقعاً مفهوم نام کتاب را به خوبی توضیح می‌دهد و مهم‌تر از همه، او من را متقاعد کرد که کتابش در حال حاضر بر زندگی ‌ام تا چه میزان تأثیر گذار است. به غیر از توضیح دادن ایده‌ها و مفاهیم، ​​کتاب با استراتژی‌های قابل اجرا نوشته شده است. کتاب شامل خلاصه فصل با برنامه‌های عملی آسان در پایان همان فصل است.

خلاصه چیزی نبود که من در مورد کتاب دوست نداشته نداشتم. مفاهیم، ​​استراتژی‌ها و مثال‌ها و دیدگاه ها، همه را به خوبی درک کردم. همچنین بر خلاف برخی از کتاب‌های دیگر، این کتاب در زندگی شخصی من به شکلی بسیار آسان و بدون دردسر قابل اجرا بود. از آنجا که هر چند عادت‌ هایم بسیار قدرتمند هستند، اما به توصیه کتاب آن‌هایی که مثبت بودند را پرورش دادم، از برنامه غذایی گرفته تا تغییر ریتم رفتاری در رابطه‌ام با دیگران.

به هر روشی با سخت‌ کوشی و استمرار، بعد از ۱ سال صبوری به اهدافم رسیدم. عادت‌های کوچک خود را به حرکتی پایدار و مؤثر تبدیل کردم. حال تصمیم بر این دارم که باز بر روی دیگر جنبه های مثبت وجودم تمرکز کنم، پس دوباره خواندن کتاب را شروع کردم.

 

منظور از اثر مرکب چیست؟

دارن هاردی در ابتدا اولین سرمایه‌گذاری خود را در ۱۸ سالگی با تجربه‌ای کم انجام داد، سپس در سال ۲۰۰۷، مجله موفقیت را راه‌اندازی کرد و آن را به یک نشریه ماهانه تبدیل کرد. پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از انتشار مجله، دارن هنوز در مسیر قرار دارد و هنوز ۹۹ درصد موفقیتش را به مداوم انجام دادن کارهای کوچک واگذار می‌کند. اما کارهای کوچک دقیقاً چیست‌اند؟

دارن در کتابش، توضیح می‌دهد که چگونه به جای شرط‌‌ بندی‌های بزرگ و تغییرات چشمگیر، او اهداف خود را به عادت‌های کوچک روزانه که می‌تواند پیگیری کند تبدیل می‌کند و سپس با استمرار در انجام این عادت‌ها، منتظر اثرات ترکیب شده آن می‌نشیند.

کلیت مطالب کتاب در سه مورد زیر خلاصه می‌شود:

اهداف زندگی خود را به عادت‌های کوچک تبدیل کنید، مثلاً: خواندن یک صفحه از کتاب در روز.

عادت‌های روزانه را به طور مداوم در بلند مدت انجام دهید.

به طور کاملاً برنامه‌ریزی، ترکیب عادت‌های کوچک تأثیرات خود را در زندگی شما نشان خواهند داد.

 

در مورد کتاب

مطالب ابتدایی کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) دارن هاردی به خواننده می‌گوید که این اثری فوق العاده در مورد موفقیت است و چه چیزهایی برای به دست آوردن آن ضروری است. در جهانی که جوانان توسط رسانه‌ها بمباران می‌شوند، پیام‌ها و تصاویر زیادی درباره سریع‌ترین راه برای موفقیت و ثروت هر روز به گوش می‌رسد.

کتاب این مسئله را اذعان می‌کند و در تلاش است راه‌حل‌های بسیار ساده‌ای ارائه دهد. هاردی معتقد است: «هیچ فرمول مخفی یا سریعی وجود ندارد.» در عوض، نویسنده این کتاب بر این عقیده است روش او بر پایه ترکیب است.

این کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با اجرای عادت های خوب در طول زمان، هر فردی می‌تواند به اهداف خود برسد و برنده بازی با خود شود. و اول از همه امکان این را خواهد داشت که موفقیت‌هایی را که در زندگی می‌خواهد را به دست آورد. به طور خلاصه، نتیجه حفظ عادات خوب داشتن تمرکز، انرژی و شادی است.

هاردی نشان می‌دهد که چگونه او رشد کرد و همیشه به دنبال برنامه‌ای دقیق با برای تکمیل کارهای و فعالیت‌های روزانه است. به عنوان یک نتیجه، هاردی تبدیل به فردی شد که رویکرد دقیقی برای هدفمند کردن عادات خوبش پیدا کرده بود.

با این حال، دستیابی به موفقیت لازم نیست شخصیتی مانند هاردی داشته باشید. فقط باید بخواهید آنچه را که به اندازه کافی بد است را از زندگی و خانه خود دور کنید. مهم نیست که سنتان چقدر است، هاردی در کتابش ادعا می‌کند که اگر تصمیم بگیرید که عادت ‌های بد خود را در طول زمان تغییر دهید، می‌توانید به اهداف مهم ‌تر و تأثیر گذار خود جامه عمل بپوشانید.

کتاب در شش فصل تلاش می‌کند تا تئوری نرم خود را اثبات کند و چگونگی انتخاب های بد‌ را مشخص و اینکه چگونه در طول زمان بر مردم تأثیر می‌گذارد را آموزش دهد. از سوی دیگر، او درباره چگونگی دستیابی اهداف به عادات خوب در طول زمان بحث می کند.

کتاب نمونه‌های متعددی را از مشتریانی که نویسنده در طی سال‌ها برخورد داشته است را معرفی می‌کند و موقعیت‌های مبتنی بر زندگی هر کدام را با نتایج واقعی ارائه می‌دهد. هاردی آن را با آنالوگ‌هایی که نقطه قدرت اثر او را نشان می‌دهد، آبیاری می‌کند. مانند تقارب آب پمپاژ: هنگامی که آب را از یک چاه می‌کشید، ممکن است گاهی اوقات بسیار طول بکشد تا آب از زمین خارج شود. بسیاری از مردم پس از مدت کوتاهی از پمپاژ کردن آب خودداری می‌کنند، آنها متقاعد شدن که آب بالا نمی‌آید. آنها به جایی می‌روند که بتوانند آب را سریع‌تر خارج کنند.

با این حال، مرد یا زن هر روز شروع به کار می‌کنند و به طور مداوم آب را پمپ، پمپ، پمپ می‌کنند. در نتیجه این هماهنگی، آب در نهایت خارج شده و آنها مشکل خود را در پیدا کردن آب حل کرده‌اند. در حالی که دیگران که سعی دارند سریع‌تر آن را پیدا کنند و هنوز به دنبال آن هستند. هاردی با تعهد به عادت های خوب، ادعا می‌کند که مردم می‌توانند به حرکت خود ادامه دهند و غیرقابل توقف شوند. همیشه تعجب می‌کنید که چرا مردم تلاش‌گر همیشه موفق هستند؟ خب، جواب مشخص است، آنها تلاش مداوم دارند.

هاردی مانند بسیاری از کتاب‌هایش در بخش بهبود رفتار شخصی، به شیوه‌ای آسان و گاه به گاه سریع موضوعات را بیان می‌کند. نثر غیررسمی او به نظر می‌رسد مثل این است خواننده با یک دوست یا مربی محبوبش در حال صحبت است. این کار با ایجاد یک نگاه جدید به آنچه که بر پایه موفقیت قرار می‌گیرد، به اهداف توسعه شخصی کمک می‌کند، این همان جهت دادن به عادت‌های مثبت روزانه است.

اگر در مورد پیشرفت شخصی علاقه‌مند هستید، این کتاب جای خوبی برای شروع است! این کتاب به طور مؤثری بر هسته اصلی آنچه که بر پایه موفقیت تأسیس‌شده به نگارش در آمده است.

مهم است بدانید که تغییری کوچک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در زندگی داشته باشد. انتخاب‌های شما منعکس‌کننده رفتارتان است و این رفتارها به عادت تبدیل می‌شوند. مثل هر چیزی در زندگی، هرچه بیشتر تمرین کنی، در آن کار بهتر می‌شوی.

اگر شما مثبت عمل کنید، احتمالاً نتایج مثبت خواهید داشت. نتایج مثبتی که می‌خواهید در زندگی خود تجربه کنید، نتیجه انتخاب هوشمندانه و تکرار مداوم آنها خواهد بود. اگر همچنان به انتخاب‌های هوشمندانه در طول زمان ادامه دهید، نسخه‌ای بهتر از خودتان خواهید بود.

در اینجا می‌توان پنج مورد را از کتاب در خاطر نگه داشت:

– برای کاری حیرت‌انگیز تردید نکنید! موفقیت بر پایه تصمیم‌گیری هوشمندانه در طول زمان است.

– خوب است گام‌های کوچکی برای اهدافی که می‌خواهید بردارید. می‌خواهید وزن کم کنید؟ اغلب مردم برای عضویت در باشگاه ثبت نام می‌کنند، لباس‌های جدید و یا محصولات بهداشتی جدید خریداری می‌کنند و سپس بعد از یک هفته همه چیز را کنار می‌گذارند. در عوض، هاردی ممکن است به شما بگوید که به مدت ده دقیقه هر روز برای یک هفته ورزش کنید، سپس آن را تا پانزده دقیقه افزایش دهید. تا پایان ماه بعد زمان ورزش شما به ۳۰ دقیقه خواهد رسید.

– اگر با افراد منفی باف هم صحبت شوید، نمی‌توانید زندگی مثبتی برای خود رقم بزنید.

– اگر از آن به عنوان یک ابزار یادگیری استفاده کردید، کتاب تأثیر بسیاری برای شما خواهد داشت. از فعالیت‌های ارائه‌شده در طول مسیر برنامه‌ریزی استفاده می‌شود که خوانندگان را قادر می‌سازد تا این ایده‌ها را در زندگی خود اعمال کنند. من هر تمرین را انجام دادم و به این موضوع اعتماد داشتم که چرا داشتن برنامه‌ای عملی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. با این حال، عادت‌های بد خود را شناسایی کردم و اکنون به آرامی آنها را به عادت‌های خوب تبدیل می‌کنم!

– هرگز خیلی دیر نیست تا کار خود را شروع کنید. مفاهیم این کتاب برای افراد در همه سنین و هر شرایط زندگی مفید است.

این کتاب با ترجمه لطیف احمدپور، میلاد حیدری را می‌توانید در نسخه الکترونیکی پی‌دی‌اف (PDF) از سایت فیدیبو دانلود کنید، همچنین اگر از گوش فرادادن به داستان بیشتر از خواندن لذت می‌برید، خرید آنلاین نسخه کامل و یا خلاصه آن را در قالب کتاب صوتی پیشنهاد می‌دهیم.

 

خلاصه کتاب اثر مرکب

«انتخاب‌های شما تنها زمانی معنی دار است که آنها را به دلخواه به رؤیاهای خود متصل کنید. انتخاب‌های شایسته و انگیزشی، همان‌هایی هستند که شما به عنوان هدف خود و هسته اصلی زندگی خود در بالاترین ارزش‌های خود تعین می‌کنید. شما باید چیزی را بخواهید و می‌دانید که چرا شما آن را می‌خواهید یا به راحتی می‌توانید آن از دست بدهید.»

«اولین گام در جهت تغییر، آگاهی است. اگر می‌خواهید از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید بروید، باید با درک انتخاب‌هایی که شما را از مقصد مورد نظر خود دور می‌کنند، شروع کنید.»

«فرمول کامل برای به دست آوردن خوش شانسی: آماده‌سازی (رشد شخصی) + نگرش (باور / ذهنیت) + فرصت (چیز خوبی که راه را هموار می‌کند) + اقدام (انجام کاری در مورد نظر) = شانس»

«ما همه می‌توانیم انتخاب‌های بسیار خوبی داشته باشیم. ما می‌توانیم همه چیز را کنترل کنیم. این در توانایی ماست که همه چیز را تغییر دهیم. به جای اینکه غرق در گذشته شویم، باید دوباره انرژی خود را جمع کنیم، می‌توانیم از تجربیات گذشته برای حرکت‌های مثبت و سازنده استفاده کنیم.»

برای ایجاد تغییر، ما نیاز به این داریم که عادات و رفتار خوب را ایجاد کنیم، که در کتاب از آن به عنوان تکانش یاد می شود. تکانش بدین معنی که با ریتم منظم و دائمی و ثبات قدم همراه باشید. حرکت های افراطی و تفریطی، موضع های عجله ای و جوگیر شدن و عدم ریتم مناسب موجب خواهد شد که ثبات قدم نداشته باشیم و حتی شاید از مسیر اصلی دور شویم و تکانش ما با لرزه های فراوان و یا حتی سکون و سکوت مواجه شود. واقعیت رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود اینجا پدیدار می گردد و باید همیشه بدانیم هیچ چیز مثل عدم ثبات قدم و نداشتن ریتم مناسب در زمان تغییر، نمی تواند تکانش را با مشکل مواجه کند!

متن بالا شاید بهترین خلاصه ای باشد که می شود از کتاب نوشت!

 

بهترین ترجمه کتاب اثر مرکب

شاید در بین همه ترجمه‌های موجود در بازار، کار لطیف احمدپور و میلاد حیدری را می‌توان بهترین ترجمه دانست، هرجند که ترجمه دیگری از بهاره رزاقی نیز وجود دارد. همچنین، این کتاب در ۲۴۰ صفحه از انتشارات نگاه نوین برای خرید و مطالعه منتشر شده است.

 

درباره دارن هاردی نویسنده اثر مرکب

دارن هاردی نویسنده آمریکایی، ناشر و ویراستار سابق مجله موفقیت (SUCCESS) است. به عنوان یک رهبر کسب و کار و کارآفرین در زمینه مدیریت و موفقیت برای دو دهه، دارن دسترسی منحصر به فرد و بی‌حد و حصری به موفق‌ترین افراد در تمام سیاره خاکی داشته است، از جمله ریچارد برانسون، استیو جابز، وارن بوفت، دونالد ترامپ، هوارد اشولتز، چارلز شواب، جف بزوس و خیلی بیشتر. او اسرار موفقیت خود را کشف کرده است و در حال حاضر با زبان آسان آنها را به ما نشان می‌دهد. مدیران ارشد بسیاری امروزه کتاب‌های او را می‌خوانند، به ویژه شاهکار او یعنی اثر مرکب. دارن قهرمان موفقیت، امید و فرصت‌های فراوان است که بیش از ۳ میلیون نفر دنبال کننده روزانه دارد. او بهترین اطلاعات و استراتژی‌های موجود و پاسخ ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید در اصول زندگی برای تمرکز و توانمندسازی خود آنها را با هم ترکیب کنید.

 

دیگر آثار دارن هاردی

ترن هوایی کارآفرینی

امسال تکرار نخواهد شد

استثنا باشید!

بهترین سال زندگی تو

دیوانگان ثروت ساز

 

چرا باید کتاب اثر مرکب را بخوانم؟

هنگامی که کسی درباره موفقیت فکر می‌کند، فراوانی پول معمولاً اولین چیزی است که به ذهن او می‌آید. فرهنگ لغت کلمه موفقیت را «تحقق یک هدف یا انتخاب» تعریف می‌کند. نکته اینجاست که چرا این‌طور است که ما در تلاش برای موفقیت در بیشتر نقاط زندگی خود موفق نیستیم؟ آیا سلامت ما، خانواده ما، دوستی ما نیز مهم نیست؟ حتی با تمرکز روی پول، بسیاری هنوز هم شکست می‌خورند.

این کتاب پاسخی به پرسش‌های بالا یا طرح مثال‌ها، مطالعات موردی و داستان زندگی واقعی است. با انجام این کار، هاردی در این حقیقت است که کتابش همیشه به کار می‌آید. شما واقعاً نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید، اینکه آیا شما انتخاب‌های خوب، انتخاب‌های بد یا اصلاً انتخابی ندارید، با گذشت زمان، لازم است عادت‌های جدید و مثبت خود را در زمان پرورش دهید.

بنابراین تنها سؤال شاید همین باشد که آیا می‌خواهید این کتاب برای شما یا علیه شما کار کند؟ بنابراین اگر می خواهید موفق شوید، یک زندگی سالم داشته باشید یا می خواهید روابط بهتری را با دیگران تجربه کنید، باید شروع کنید، شروع کنید، شروع کنید و روزانه فعالیت‌های مثبت خود را مداوم انجام دهید. چون چیزهایی که برای آن وقت صرف میکنید به این شکل به دست می آید.

این کتاب موانع موفقیت را از بین می‌برد و فرآیند پیروزی را سرعت می‌بخشد. این کتابی مقدس برای رسیدن به موفقیت است، هر آنچه که ممکن است برای شما مفید باشد. آیا می‌خواهید وزن کم کنید؟ آیا می‌خواهید در کسب و کارتان موفق شوید و درآمد خود را چندین برابر کنید؟ اثر مرکب نوشته دارن هاردی راه حل نیاز شماست.

 

فهرست کتاب اثر مرکب

تحسین‌های اثر مرکب
قدردانی
پیامی ویژه از آنتونی رابینز
مقدمه
فصل اول: اثر مرکب در عمل
فصل دوم: انتخاب‌ها
فصل سوم: عادت‌ها
فصل چهارم: تکانش
فصل پنجم:تاثیرات
فصل ششم: شتاب بخشی
نتیجه گیری
ضمیمه ها

ضمیمه ۱: پرسشنامهٔ ارزیابی قدردانی
ضمیمه ۲: پرسشنامهٔ ارزیابی ارزش‌های اصلی
ضمیمه ۳: پرسشنامهٔ ارزیابی زندگی
ضمیمه ۴: پرسشنامهٔ تعیین اهداف
ضمیمه ۵: پرسشنامهٔ ارزیابی عادت‌ها
ضمیمه ۶: برگه ثبت ریتم رفتارهای هفتگی
ضمیمه ۷: پرسشنامهٔ تاثیرات ورودی
ضمیمه ۸: پرسشنامهٔ ارزیابی قدردانی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : تاريخ : 7 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.