پژوهش کتاب مزایای چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ - پژوهش کتاب

چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ با یک سری امکانات ویژه همراه است که در صورت مراجعه می‌توانید از تمامی آنها برخوردار شوید. همانطور که به خوبی مطلع هستید یکی از موارد مهم و حائز اهمیتی که می‌تواند در زمان چاپ کتاب تاثیر مثبتی در ذهن مخاطب به همراه داشته باشد، انتخاب مناسب‌ترین انتشاراتی است. شاید برای خود شما هم این موضوع پیش آمده باشد که در زمان مراجعه برای خرید کتاب در ابتدا به نام انتشارات آن نگاه کنید. موسسه انتشارات فروغ سیمرغ با داشتن محیطی آکادمیک و مشاورانی کاملاً حرفه‌ای و دلسوز می‌تواند انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی باشد که تصمیم به چاپ کتاب مد نظر خود گرفته‌اند. در ادامه سعی می‌کنیم از مزایای چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ مطالب بیشتری بیان کنیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی‌های مهم چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ

عوامل متعدد و گوناگونی وجود دارد که می‌تواند ثابت کند انتخاب انتشارات فروغ سیمرغ راهکاری مناسب و منطقی به نظر می‌آید، اما در ادامه قصد داریم تا از ویژگی‌ها و مزیت‌های ویژه این انتشاراتی نام ببریم.

چاپ کتاب با کیفیتی فوق العاده عالی و بالا

یکی از عوامل مهمی که هریک از افراد در زمان مراجعه برای چاپ کتاب از انتشاراتی انتظار دارند، برخورداری از کیفیت بالای چاپ است. همانطور که به خوبی مطلع هستید هیچ یک از مخاطبین علاقه به مطالعه کتاب با کیفیت پایین ندارند و در زمان مراجعه برای خرید نیز آن را انتخاب نمی‌کنند. یکی از موارد مهم و حائز اهمیتی که می‌تواند در جذب بیشتر مخاطب و بهبود وضعیت کتاب بسیار مفید و کمک کننده باشد کیفیت چاپ است. انتشاراتی فروغ سیمرغ این قابلیت را دارد که خدمات چاپ کتاب را با کیفیتی بسیار بالا ارائه دهد.

هزینه مناسب

یکی دیگر از موارد مهمی که در زمان انجام مراحل چاپ کتاب از نظر تمام افراد دارای اهمیت بالایی می‌باشد، هزینه نهایی آن است. پیش از هر چیزی باید این نکته را بیان کنیم آن دسته از افرادی که برای چاپ کتاب به انتشاراتی فروغ سیمرغ مراجعه کرده‌اند به خوبی شاهد هزینه و قیمت مناسب ما هستند. انتشاراتی ما در هر زمانی سعی کرده با در نظر گرفتن خواسته شما بهترین‌ها را با مناسب‌ترین قیمت ممکن عرضه کند. البته هزینه کلی چاپ کتاب نیز به یک سری عوامل ویژه بستگی دارد که در ادامه به این موضوع نیز اشاره‌ای خواهیم کرد.

توجه ویژه به طرح جلد کتاب نوع چاپ و…

یکی دیگر از مزایای چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ داشتن توجه ویژه به مواردی همچون طرح جلد کتاب، جنس کاغذ، نوع چاپ و طراحی جلد و صفحات می‌باشد. البته لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که تمامی این موارد با مشورت کامل شما صورت می‌گیرد. اما در حالت کلی برخورداری از محتوای جذاب و تاثیرگذار به عنوان وظیفه ناشر تلقی می‌شود. چنانچه صرفاً برای پرداخت هزینه کمتر به انتشاراتی معتبر شناخته شده مراجعه نفرمایید، قطعاً دقت زیادی برای عنوان کتاب، و طراحی جلد و صفحات صورت نمی‌گیرد و در چنین مواقعی چاپ کتاب با کیفیت بالا امکان‌پذیر نیست و علاوه بر این مورد در مرحله اخذ مجوزها نیز با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد.

مراحل چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ

در این قسمت قصد داریم تا نکات لازم در رابطه با فرایند چاپ کتاب را به صورت دقیق در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که ترتیب مراحلی که قصد نام بردن از آنها داریم در مدت زمان نسبتا طولانی انجام خواهد شد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید برای چاپ کتاب مد نظر خود اقدامات لازم را انجام دهید، پیشنهاد می‌دهیم که پس از پشت سر گذاشتن مرحله آماده سازی محتوای کلی کتاب مراحل لازم را به ترتیب پشت سر بگذارید که عبارتند از:

  • آماده سازی محتوای کلی کتاب مد نظر
  • انجام ویراستاری کتاب
  • پرداختن به صفحه آرایی کتاب
  • اخذ شابک
  • اخذ نمودن فیپا
  • انجام طراحی
  • گرفتن مجوز از طرف اداره ارشاد اسلامی
  • و در نهایت به مرحله چاپ کتاب می‌رسید.

باید به توضیح این موضوع بپردازیم که با در نظر گرفتن مراحل نام برده شده ممکن است پروسه چاپ کتاب برای افراد طولانی و بسیار دشوار باشد و برخی از نویسندگان نیز مهارت لازم جهت انجام چنین کاری نداشته‌باشند، به همین دلیل نیز انتشارات فروغ سیمرغ به عنوان یکی از انتشارات معتبر می‌تواند در تمام زمینه‌ها مشاوره‌های لازم را به شما ارائه دهد.

هزینه چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ به چه عواملی بستگی دارد؟

از جمله موارد مهم و حائز اهمیتی که در هزینه چاپ کتاب تاثیر دارد عبارتند از:

قطع کتاب

معمولاً اگر متن مد نظر یا حتی پایان نامه دارای عکس، نمودار، جدول‌های مختلف و غیره ‌باشد، در چنین شرایطی انتشاراتی چاپ کتاب در قطع وزیری را به شما پیشنهاد می‌دهد. از این طریق نیز متن و جدول‌ها و نمودارهای موجود به درستی و راحتی درون آن تنظیم خواهد شد. در چنین شرایطی مطالعه کتاب برای مخاطب دشوار نخواهد بود. با در نظر گرفتن افزایش تعداد صفحه‌ها معمولاً با افزایش هزینه روبرو خواهید شد.

تیراژ کتاب

از دیگر عوامل مهم در هزینه چاپ کتاب، تیراژ است. اینکه شما قصد دارید تیراژ کتاب در حدود ۲۰ جلد باشد یا فقط یک جلد تاثیر زیادی روی هزینه می‌گذرد. البته ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که تنها به خاطر آرشیو مد نظر خود حداقل به میزان ۲۰ الی ۳۰ جلد چاپ کنید. در چنین شرایطی می‌توانید در زمان مصاحبه آزمون دکتری رزومه بسیار قوی را ارائه دهید.

چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ با عملکردی منحصر به فرد و ویژه

از مزایای چاپ کتاب در انتشارات فروغ سیمرغ برای شما نام بردیم. در پایان نیز باید به این موضوع اشاره‌ای داشته باشیم که با مراجعه به انتشاراتی ما و مشاهده نمونه کارهای متعدد از سمت ما به طور قطعی این کار را به ما خواهید سپرد. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که در زمان مراجعه می‌توانید با کارشناسان ما در زمینه‌های متعدد چاپ کتاب مشاوره‌های لازم را انجام دهید و پاسخ تمام سوال‌های احتمالی ذهن خود را بیابید. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 352 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 8 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها