پژوهش کتاب با افزایش هنگفت هزینه‌ها تولید فیلم‌ها با مشکل مواجه شده است - پژوهش کتاب

اندیشه: محمد احمدی تهیه‌کننده پروژه سینمایی «در تپش شب» از افزایش ۲ برابری هزینه تولید فیلم‌های لوباجت (کم هزینه) خبر داد.

به گزارش اندیشه، محمد احمدی تهیه کننده و کارگردان سینما با اشاره به پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، به مهر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به اینکه این ویروس شرایطی را به وجود آورده است که نمی‌توان برنامه‌ریزی مناسبی برای تولید فیلم‌های سینمایی داشت، پروژه «در تپش شب» همچنان متوقف است تا در صورت به‌وجود آمدن شرایط مناسب این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی تاکید کرد: این فیلم سینمایی از جمله پروژه‌های پربازیگر است به همین دلیل نمی‌توان بدون در نظر گرفتن شرایط مناسب آن را جلوی دوربین ببریم. البته تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم پیش تولید این فیلم را اواخر سال شروع کرده و در صورت ایجاد شرایط مناسب، این پروژه را اردیبهشت ماه جلوی دوربین ببریم.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: همچنین فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی را آماده اکران داریم که این پروژه قرار است به صورت آنلاین نمایش داده شود، در حال حاضر منتظر تاریخ مناسبی هستیم تا این فیلم را در پلتفرم‌ها نمایش دهیم.

وی توضیح داد: این احتمال وجود دارد که «بعد از تو» اواخر سال جاری به صورت آنلاین نمایش داده شود.

احمدی گفت: اگر بخواهیم مساله کرونا را کنار بگذاریم، موانع دیگری نیز در حال حاضر سد راه تولید فیلم‌های سینمایی شده است که از آن جمله می‌توان به افزایش دستمزدها و ۲ برابر شدن هزینه تولید فیلم‌ها اشاره کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.