پژوهش کتاب دانلود سریال های خارجی - پژوهش کتاب

سریال های خارجی به حدی زیاد هستند که برای تماشای آنها و انتخاب یک سریال مناسب نیاز به صرف ساعت ها زمان است. وجود برخی معیار ها و سلیقه ها سبب می شود که هر بیننده به دنبال یک سریال خاص برای خود باشد. برخی معیار آنها بازیگر مورد علاقه یشان و برخی دیگر کشور سازنده می باشد.!!!

معرفی سریال های خارجی

۱- نگهبانان

سریال خارجی نگهبانان یا واچمن (Watchmen) سریالی اکشن، درام و رازآلود محصول کشور آمریکا است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ در شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او آغاز شده و بازیگرانی چون رجینا کینگ، جرمی آیرونز، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، آدلاید کلمنس، فرانسیس فیشرو تام میسون در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این سریال که با الهام از کتاب‌های مصور نگهبانان به قلم آلن مور و دیو گیبونز ساخته شده، از سوی طیف گسترده‌ای از منتقدان، نقدهای مثبتی را دریافت کرده‌‌ است.داستان سریال : در دورانی که ابرقهرمانان و نقابداران عدالت‌خواه به دلیل استفاده از روش‌های خشونت‌آمیز، به عنوان افرادی یاغی و قانون‌شکن شناخته می‌شوند، گروهی از آنها برای به راه انداختن یک انقلاب، با یکدیگر متحد می‌شوند.

دانلود سریال All of Us Are Dead 2022

۲- دیدن

سریال خارجی دیدن یا نگاه (See) سریالی درام و علمی تخیلی، محصول کشور آمریکا است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ در اپل تی‌ وی پلاس آغاز شد و بازیگرانی چون جیسون موموا، هرا هیلمار، نستا کوپر، سیلویا هوکس، الفری وودارد، موژان آریا، کریستیان کامارگو و آرچی مادکوه در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ فصل اول مجموعه از ۱ نوامبر ۲۰۱۹، به تعداد هشت قسمت پخش شد؛ در اوایل قرن ۲۱ کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار می‌شود و جمعیت انسان‌ها به زیر ۲ میلیون نفر کاهش می‌یابد، ۲ میلیون نفری که اگرچه زنده ماندند ولی قدرت بینایی خود را از دست داده و کور شدند بعد کوری به‌صورت مورثی انتقال پیدا می‌کند چند قرن پس از این رویداد انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند؛ جامعهٔ نو تلاش می‌کند راه‌هایی برای زنده‌ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کند؛ در این حال، همسر یک جنگجوی کور به نام بابا واس، دوقلوهایی را به دنیا می‌آورد که توان بینایی دارند؛ فصل دوم این سریال از آگست ۲۰۲۱ منتشر شد؛ داستان سریال : در آینده‌ای دور که نژاد بشر قدرت بینایی خود را از دست داده است، جوامع به دنبال راه‌هایی جدید برای تعامل، ساخت خانه و تامین مایحتاج ضروری‌‌شان می‌گردند. البته با متولد شدن دو نوزاد دوقلوی دارای قدرت بینایی، اوضاع دستخوش تغییراتی می‌شود.

دانلود سریال صلح طلب

۳- بلور تاریک: عصر مقاومت

سریال خارجی بلور سیاه: عصر مقاومت یا کریستال تاریک: عصر مقاومت (The Dark Crystal: Age of Resistance) یک سریال علمی تخیلی، ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی لویی لتریر محصول شبکه نت‌فلیکس NETFLIX است که فصل اول آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. از بازیگران این سریال جذاب و تماشایی میتوان به سیگورنی ویور، دونا کیمبال، آنیا تیلور-جوی، آلیس دینین، تارون اگرتون، ناتالی امانوئل، کیگان-مایکل کی، ویکتر یرید، بندیکت وانگ، سایمون پگ، وریک براونلو پایک، نورا لوم، هلنا اسمی، مارک همیل، جیسون آیزکس، دیو چپمن، هاروی فایراستین، لوئیز گلد، آلیسیا ویکاندر، مارک استرانگ، هریس دیکسون، توبی جونز، کایتریونا بالف، گوگو امبتا-را، هلنا بونهام کارتر، چارلی کاندو، ناتالی دورمر، دیو گولز، لینا هیدی، رالف اینسون، ادی ایزارد، تئو جیمز، هانا جان کامن، شازاد لطیف، اندی سمبرگ، اولافور داری اولافسون اشاره کرد. داستان سریال : این سریال که پیش درآمد فیلم بلور تاریک (The Dark Crystal 1982) است، در سرزمین ترا (Thra) اتفاق می افتد و بر روی سه گلفلینگ (Gelfling) تمرکز دارد که متوجه یک راز مخوف در مورد قدرت اسککسیس ها (Skeksis) می شوند. آن ها قرار است که آتش شورش را شعله ور کنند و دنیا را نجات دهند.

دانلود سریال سوپرمن و لوئیس

۴- هپی

مجموعه تلویزیونی هپی فصل ۲ یا خوشحال فصل دوم (Happy Season 2) که با نام Feliz نیز شناخته میشود، یک سریال کمدی آمریکایی ساخته شد توسط برایان تیلور و گرنت موریسون است که فصل دوم آن در سال ۲۰۱۹ توسط سه کمپانی Original Film و Syfy و Universal Cable Productions منتشر شد. در این سریال هنرپیشگانی همچون کریستوفر ملونی، پتن اسوالت، ریچی کاستر، لیلی مایرونیک، برایسل لورنزو، مدینا سنگوره، پاتریک فیشلر و کریستفر فیتزجرالد به ایفای نقش پرداخته اند. داستان سریال : یک آدمکش حرفه ای مجبور می شود یک اسباب بازی اسب تک شاخ بالدار را برای پیدا کردن یک کودک گم شده همراهی کند! او در مسیر جست وجوی پول و اسلحه برای فرار به نیویورک، وارد یک بازی پوکر می شود. هپی تلاش می کند او را قانع کند که یک پدر است.

دانلود سریال چرخ زمان

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,529 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.