پژوهش کتاب دعوا با همسر متولد این ماه، به ضررت تموم میشه - پژوهش کتاب

دعوا و بحث با متولدین کدام ماه به ضرر شماست؟

اغلب زمانی که یک فرد عصبانی می شود، کلماتی به زبان می اورد که شاید در حالت عادی، آنها را نگوید. بعضی از افراد می‌دانند که در چنین حالتی باید چگونه صبور باشند و از گفتن حرف های ناپسند دوری کنند؛ اما بعضی دیگر خیلی راحت عصبانی می شوند و کنترل خود را از دست می‌ دهند.

در این قسمت از جورواجور قصد داریم که به شما بگوییم همسران متولد چه ماه هایی کنترل خود را هنگام دعوا از دست می دهند و بهتر است که با آنها وارد مشاجره نشوید. طبق روال همیشه، یادآور می شویم که این اطلاعات بیشتر جنبه سرگرمی دارند و برای همه افراد متولدین یک ماه صدق نمیکنند.

فروردین

وقتی که فروردین ماهی ها عصبانی می شوند، یکی از ترسناک‌ترین ها هستند. آنها دوست ندارند مورد انتقاد قرار بگیرند، مگر اینکه خودشان از طرف مقابل بخواهند. زمانی که عصبانی می شوند دوست دارند تنها باشند که این تنهایی آنها را ترسناک‌تر می کند.

خیلی دیر به آرامش می‌ رسند و در چنین شرایطی مایلند که سر بقیه؛ به‌خصوص همسرشان فریاد بزنند و این موضوع از دلشان پاک نمی شود؛ بنابراین به سختی می توانید با عصبانیت یک فروردین ماهی کنار بیایید.

جر وبحث

خرداد

خرداد ماهی ها دوست دارند احساساتشان را برای خودشان نگه دارند. آنها کمی زود عصبانی می شوند و شبیه به یک بمب منفجر می گردند. هر کسی که در اطراف آن ها باشد، احتمالاً مورد حمله قرار می گیرد. وقتی که عصبانی می شوند، حرف های خیلی تند و تیزی به زبان می آورند که ممکن است از لحاظ روحی به شریک زندگیشان صدمه بزند.

مرداد

مرداد ماهی ها دوست دارند همیشه رئیس و مدیر باشند. در حالت عادی آرامش دارند و صمیمی و مهربان به نظر می رسند؛ اما اگر به احساسات آنها به‌خصوص از طرف همسرشان آسیبی وارد شود، خیلی بد عصبانی می شوند. عصبانیتشان مدت زیادی طول می‌ کشد و واکنش خیلی تند و تیزی از خود نشان می دهند.

مهر

باورش سخت است که یک مهر ماهی خشمگین شود. آن ها همیشه دیگران را بر خود مقدم می‌دانند؛ به همین خاطر وقتی احساس کنند که از کسی به‌خصوص شریک زندگی شان صدمه دیده اند؛ به احتمال زیاد تعادل خود را از دست می ‌دهند. در کل آن ها نسبت به عزیزان خود حس مالکیت زیادی دارند و همین اتفاق؛ کم طاقتشان می کند.

اختلافات زناشویی

آبان

آبان ماهی ها افراد مرموزی هستند. عصبانیت آن ها به گونه‌ای است که حتی به کسی که دوستش دارند، هم کلمات ناپسند می گویند. آنها در حالت عادی سعی می کنند که زود قضاوت نکنند و شنونده های خوبی باشند؛ اما اگر عصبانی شوند، خیلی سریع قضاوت می کنند و ممکن است کلمات خیلی تندی به زبان بیاورند که شما را هم به عنوان شریک زندگی شان آزار می دهد.

بهمن

بهمن ماهی ها عاشق استقلال و آزادی خودشان هستند و زمانی که این استقلال زیر سؤال برود، عصبانی می شوند؛ اما نوع عصبانیت آنها اینگونه است که سکوت طولانی دارند. در واقع با سکوت می خواهند ذهن خود را تمیز کنند؛ اما در واقع این سکوت به شدت آزار دهنده و خطرناک است.

اسفند

اسفند ماهی ها افراد لجبازی هستند. خیلی زود می‌ توانند آن رویِ خودشان را نشان دهند و صدای خود را بلند کنند و هر چیزی که در نزدیکشان است را بشکنند. اسفندی ها تمایل دارند تا خشم خود را برای مدت طولانی نگه دارند. در طول این مدت، آنها ممکن است تمام ارتباطات خود را قطع کنند و این کار به مرور اطرافیانشان را دور خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 29 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.