درباره کتاب تحلیلی بر بازار ماکارونی و محصولات وابسته در ایران
فضای کسبوکار همیشه آبستن حوادث و رویدادهای تلخ و شیرینی است که براساس دیدگاه و رویکرد سازمان یا از آنها برداشت مثبت میشود و یا منفی.
چنانچه هر سازمانی توان فرصتیابی و خلق و شکار فرصتها را در خود ارتقاء داده و نسبت به پرورش آن درمیان همکاران خود همت گمارد قطعا زمینههای موفقیت و کامیابی برای آن سازمان فراهم شده و احتمال بقای آن در محیط بیرحم رقابت فراهم خواهد آمد.
این کتاب از سری مجموعه کتابهای کارآفرینی و کسبوکار تهیه شدهاست در پی آن است تا کارآفرینان محترم را با فضای هریک از کسبوکارهای موجود آشنا نموده و در این مورد به آنها اطلاعات عددی و کمی مناسبی ارائه نماید.
کتابی که پیش رو دارید با این هدف به رشته تحریر درآمدهاست تا کسبوکار تحلیلی بر بازار ماکارونی و محصولات وابسته در ایران را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و اطلاعات آماری مناسبی در این خصوص در اختیار شما کارآفرینان محترم قرار بدهد.
ادامه…
بستن