پژوهش کتاب اثر مرکب شگفتی‌های بزرگ با گام‌های کوچک - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

این کتاب دربارۀ موفقیت و راه‌های دستیابی به آن نوشته شده است. اکنون، زمان آن فرا رسیده که یک نفر حقیقت را رک‌و‌راست با شما در میان بگذارد. مدت زیادی فریب داده‌ شده‌اید! هیچ گلولۀ جادویی، فرمول ویژه یا راه‌حل سریعی در بین نیست. شما با روزانه، دو ساعت نشستن پای اینترنت نمی‌توانید ۲۰۰ هزار دلار درآمد سالانه داشته باشید؛ همچنان ‌که نمی‌توانید با مالیدن کرم به صورتتان بیست سال جوان‌تر بمانید یا با خوردن یک قرص، مسائل عاطفی خود را حل کنید. البته که عالی می‌شد اگر می‌توانستید موفقیت، شهرت، اعتمادبه‌نفس، روابط عالی، سلامت و بسیاری چیزهای خوب دیگر را در قالب یک بسته از فروشگاهی زنجیره‌ای بخرید؛ اما صد افسوس که این‌گونه نیست.
ما به‌طور مداوم با ادعاهای احساسی و فزاینده‌ای از قبیل ثروتمند شدن، تناسب‌اندام پیدا کردن، جوان‌تر شدن، جذاب‌تر شدن و… آن‌ هم یک‌شبه و با تلاشی بسیار کم بمباران می‌شویم. این دسته از تبلیغات تکراری، که مبتنی بر بازاریابی است، فهم ما را از چگونگی رسیدن به موفقیت با مشکل مواجه کرده است. ما بینش خود را دربارۀ اصول عمیق اما سادۀ موفقیت از دست داده‌ایم.
من دیگر از این مسائل خسته شده‌ام. دیگر نمی‌نشینم تا به این تبلیغات گمراه‌کنندۀ مردم نگاه کنم. این کتاب را با این هدف نوشته‌ام که اصول اولیۀ موفقیت را به شما بازگردانم. می‌خواهم به شما کمک کنم تا به‌وضوح روی اصول اساسی موفقیت تمرکز کنید. می‌توانید بلافاصله اصول آزموده‌شدۀ این کتاب را در زندگی‌ خود اعمال کنید و شاهد نتایج ملموس و ‌قابل‌سنجش آن در زندگی‌تان باشید. از این سیستم برای موفقیت و تحول اساسی خود استفاده کنید. حتماً شنیده‌اید که می‌گویند: «می‌توانید هرآنچه را در ذهن دارید به منصۀ ظهور برسانید». البته که درست است، اما به شرطی که چگونگی انجام دادن آن را بدانید. اثر مرکب، در حقیقت، یک دستورالعمل اجرایی است که به شما می‌آموزد چگونه در به‌کارگیری این سیستم استاد شوید. زمانی‌که به آن عمل کنید، هیچ‌چیزی وجود ندارد که نتوانید به آن دست‌ یابید یا در آن موفق شوید.
حتماً می‌پرسید از کجا می‌دانم که اثر مرکب تنها فرایند و روندی است که شما را به نهایت موفقیت می‌رساند. اول ‌از همه اینکه من تمام این اصول را در زندگی خودم اعمال کرده‌ام. من از نویسندگانی که برای موفقیت و شهرتشان به خود می‌بالند متنفرم؛ اما از طرفی این نکته بسیار مهم است که بدانید من از تجارب شخصی خودم برای شما صحبت می‌کنم. به‌ این ‌ترتیب، آنچه پیش روی شما قرار گرفته سندی زنده است، نه یک تئوری صرفاً مردود. همان‌طور که آنتونی رابینز خاطرنشان کرده است، من در زندگی تجاری‌ام به موفقیت شگرفی دست‌ یافته‌ام؛ چرایی این موفقیت‌ها هم عمل به اصولی بوده که در این کتاب می‌خوانید. من، در بیست سال گذشته، مبلغی بالغ بر صد هزار دلار را به همراه زمان بسیار زیاد، صرف مطالعۀ راه‌های دستیابی به موفقیت کرده‌ام؛ همچنین مشغول آزمایش ایده‌ها، منابع و فلسفه‌های گوناگون بوده‌ام. تجربۀ شخصی من می‌گوید به‌هیچ‌وجه مهم نیست که چه آموزه، استراتژی یا تاکتیکی را برای موفقیتتان به کار برده‌اید، موفقیت همیشه بر اساس دستورالعمل اثر مرکب به دست می‌آید!
دوم اینکه من در شانزده سال گذشته در مقام رهبر صنعت رشد شخصی فعالیت کرده‌ام و در این مدت، با سخنرانان، نویسندگان و رهبران فکری صاحب‌نامی کار کرده‌ام. در مقام سخنران و مشاور، هزاران کارآفرین را تعلیم داده‌ام و مربی و راهنمای رهبران تجارت، مدیران اجرایی و افراد کمال‌گرا و موفق بسیار زیادی بوده‌ام. در این مسیر، با تجربۀ هزاران مورد مطالعاتی، روش‌های کارا و روش‌های ناکارآمد را مشخص کرده‌ام.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 310 views بار دسته بندی : تاريخ : 23 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.