پژوهش کتاب بازاریابی استراتژیک مفاهیم و موارد - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

کتاب پیش‌رو، مجموعه‌ای منحصر‌به‌فرد از مطالبی جامع و کامل است که مفاهیم و مسائل مربوط به بازاریابی استراتژیک را بررسی می‌کند. توضیح فصل‌ها به این ترتیب است که چه نوع بازاریابی‌ را استراتژیک بدانیم، همچنین‌ درباره‌ی بخش‌بندی استراتژیک، مزیت رقابتی و استراتژی‌های رشد، برند، مدیریت برند داخلی و مدیریت شهرت شرکت مطالبی ارائه می‌شود. با مطالعات موردی از طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها و صنایع جهانی از جمله برگر کینگ، فدرال اکسپرس و توئیتر، خوانندگان مطالب، اطلاعاتی را مرتبط با کارشان برای توسعه و استفاده از استراتژی مبتنی بر بازار، به‌دست خواهند آورد. با تجزیه و تحلیل این موارد، دانشجویان و مخاطبین موضوعات زیر را فرا خواهند گرفت:
نقش شرکت‌های بزرگ، تجارت و استراتژی بازاریابی را در بازاریابی استراتژیک بررسی کنید؛
تأثیرات بازارها در فضای رقابتی را با تأکید بر موقعیت رقابتی و رشد، تشخیص دهند.
عناصر مختلف استراتژی بازاریابی را تفسیر کنید و آن‌ها را با وضعیت خاص جهان واقعی در نظر بگیرند؛
اعمال استراتژی‌های تصمیم‌گیری صحیح و ارائه‌ی چارچوب تحلیلی برای مشکلات و مسائل مربوط به بازاریابی استراتژیک خاص؛
به‌کارگیری چارچوب اخلاقی برای شرایط بازاریابی استراتژیک.
بازاریابی استراتژیک: کتابی است که مفاهیم و مطالب مناسب را برای دوره‌های کارشناسی پیشرفته و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می‌دهد و همچنین برای افرادی مفید است که در دوره‌های اجرایی در بازاریابی استراتژیک، ام.بی.اِی و مدیریت بازاریابی شرکت می‌کنند.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.