پژوهش کتاب بازاریابی صنعتی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره بازاریابی صنعتی

بازاریابی اصول مهم تجارت است، بخش صنعتی منشأ اولیه در ایجاد بازاریابی محسوب می­شود. بازاریابی عامل کمکی و جانبی در موفقیت نیست، بلکه یک امر ضروری است. این عمل صاحبان صنعت که بدون درنظرگرفتن کوچک‌ترین تأثیر بازاریابی به موفقیت‌هایشان می‌بالند، نشان‌دهنده مخالفتشان با فرضیه (تئوری) بازرگانی نیست، بلکه ممکن است با این عمل به‌سادگی، کفایت ذاتی و باطنی بازاریابی خود را تأیید کنند.
حقیقت این است که اذهان خلاق مربوط به پورتاکابین (برگرفته از صنعت ساختمان‌سازی) و دکسیون (برگرفته از صنعت چاپ) می­گویند آموزشی در زمینۀ بازاریابی ندیده­اند و تعریف دور از ذهنی از اصطلاح بازاریابی مانند استقرار، ترکیب و جداسازی ارائه داده­اند. بااین‌حال، برداشت درستی از عامل مهم در بازاریابی داشتند.
عنصر کلیدی در تعیین موفقیت (یا عدم موفقیت) فعالیت­های تجاری، مشتری است البته، موفقیت نیاز به انرژی، تعهد و مهارت‌هایی دارد که صاحبان و مدیران امور به‌کار می‌گیرند. آنان نیاز به قوه تصور و بینشی دارند که بتوانند به‌وسیلۀ آن اطمینان یابند که خدمات و محصولات عرضه‌ شده، برآورده‌کننده احتیاج‌های مشتریان و یا مازاد بر نیاز آنان است و یا اینکه به‌زودی مشتریان خود را از‌دست خواهند داد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 464 views بار دسته بندی : تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.