پژوهش کتاب بازاریابی پویا رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

کتاب بازاریابی پویا، رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی برای مدیریت و اجرای راهبرد و عملیات بازاریابی، چارچوب نوینی ارائه می‌کند. در اینجا، گرایش به بازاریابی فراگیر، جایگزین گرایش به فروشندگی و در ادامه، جایگزین گرایش به بازاریابی می‌شود. در چارچوب جدید، مدیریت تقاضا، مدیریت منابع و مدیریت شبکه به یک موجودیت کل هماهنگ تبدیل می‌شود. با این کار، هر شرکتی فعالیت‌های بازاریابی خود را از چهار سکوی محصولات بازار، فعالیت‌های بازاریابی، معماری کسب و کار و سامانه‌های عملیاتی هدایت می‌کند و در این میان می‌توان محصولات بازار و معماری کسب و کار را درآمدزا و فعالیت‌های بازاریابی و سامانه‌های عملیاتی را هزینه‌زا دانست. بازاریابان فراگیر در صورتی موفق می‌شوند شبکه‌ی فایده‌رسانی برتری را ایجاد و بر آن مدیریت کنند که در این شبکه درون‌دادهای مورد نیاز محصولات و همه‌ی برون‌دادها یکپارچه باشند و برای تحویل باید از کیفیت، خدمات و سرعت بالایی برخوردار باشند.
امید اینکه این کتاب در زمینه‌ی وظایف معمولی زیر بتواند به شرکت‌ها کمک کند:
شناسایی فرصت فایده‌رسانی نوین برای بهسازی بازار
تولید مؤثرِ امیدبخش‌ترین محصولات ارزشمند جدید
استفاده از قابلیت‌ها و زیرساخت‌ها برای ارائه‌ی مؤثر محصولات ارزشمند جدید

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 197 views بار دسته بندی : تاريخ : 7 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.