قیمت محصول : $0.00
کتاب بازاریابی پویا، رویکرد نوین سودآوری، رشد و بهسازی برای مدیریت و اجرای راهبرد و عملیات بازاریابی، چارچوب نوینی ارائه میکند. در اینجا، گرایش به بازاریابی فراگیر، جایگزین گرایش به فروشندگی و در ادامه، جایگزین گرایش به بازاریابی میشود. در چارچوب جدید، مدیریت تقاضا، مدیریت منابع و مدیریت شبکه به یک موجودیت کل هماهنگ تبدیل میشود. با این کار، هر شرکتی فعالیتهای بازاریابی خود را از چهار سکوی محصولات بازار، فعالیتهای بازاریابی، معماری کسب و کار و سامانههای عملیاتی هدایت میکند و در این میان میتوان محصولات بازار و معماری کسب و کار را درآمدزا و فعالیتهای بازاریابی و سامانههای عملیاتی را هزینهزا دانست. بازاریابان فراگیر در صورتی موفق میشوند شبکهی فایدهرسانی برتری را ایجاد و بر آن مدیریت کنند که در این شبکه دروندادهای مورد نیاز محصولات و همهی بروندادها یکپارچه باشند و برای تحویل باید از کیفیت، خدمات و سرعت بالایی برخوردار باشند.
امید اینکه این کتاب در زمینهی وظایف معمولی زیر بتواند به شرکتها کمک کند:
شناسایی فرصت فایدهرسانی نوین برای بهسازی بازار
تولید مؤثرِ امیدبخشترین محصولات ارزشمند جدید
استفاده از قابلیتها و زیرساختها برای ارائهی مؤثر محصولات ارزشمند جدید
ادامه…