پژوهش کتاب تبلیغات تجاری در جهان - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

در جامعه امروز با توجه به گسترش رقابت‌های تجاری و توسعه خدمات و تنوع محصولات، اگر هدف اصلی تبلیغات را برانگیختن مخاطب و ایجاد گرایش به مصرف محصول مورد تبلیغ در بازار رقابتی در نظر بگیریم، بی‌شک باید مهم‌ترین عامل توفیق را در مخاطب جستجو کنیم و پاسخ به این پرسش، که آیا این پیام‌های تبلیغاتی و الگو‌سازی‌ها همان اطلاعات مورد نیاز مخاطبان است و یا در انگیزه‌ای است که مبلغان و گرافیست‌ها با ترفندهای تبلیغاتی به خورد مخاطبان می‌دهند ونگاه آنان را نسبت به پیام‌های تبلیغاتی و در نتیجه به شوق خرید محصولات تبلیغ شده هدایت می‌کنند؟!!!

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 220 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.