پژوهش کتاب تکنیک‌ های فروش موفق در بازار کامیون توربو تکنیک - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

در دنیای امروز، کامیون و حمل و نقل جاده ای از هیجان انگیز ترین بخش ها برای فعالیت اقتصادی محسوب می شوند. فروش کامیون، فعالیتی با درآمد بالا که ضمن ساختن پول زیاد برای شما، مسیر ترقی و پیشرفت در حوزه مدیریت آن را نیز برایتان مقدور می سازد. پیش نیاز این موفقیت، داشتن تسلط بر اتفاقات دنیای کامیون و طراحی یک مدل کارآمد فروش برای بازار کامیون مورد نظر است. کتاب های زیادی با موضوع مدیریت فروش به چاپ رسیده اما هیچ منبعی از مدیریت اختصاصی فروش کامیون برای مدیران، بازاریاب های حرفه ای، مشاورین توسعه کسب و کار، فروشندگان آزاد، فعالان نمایشگاه های کامیون و علاقه مندان در کشور موجود نیست.
نویسنده ی این کتاب بر پایه طراحی یک مدل ساده اما کاربردی فروش کامیون، راهکارهای عملی را برای شما در این کتاب تدارک دیده که در نوع خود نمونه مشابهی ندارند. این مدل دارای سه بخش اصلی: ۱-زمینه سازی ۲-جذب و اقدام ۳-پایداری رو به رشد در تعامل با مشتری میباشد. به عبارت دیگر مدل فوق، کار فروش کامیون را شامل برنامه هایی قبل از فروش، در خلال فروش و پس از فروش طرح ریزی کرده است. جهت جلوگیری از پیچیدگی های ذهنی، تصمیم گرفتم فصل بندی کتاب بر اساس مدل فوق را حذف و مستقیماً به سراغ ارائه تکنیکهای تحقق این مدل از فروش بروم.
در این کتاب به سبکی ساده و روان برای اولین بار به ارائه تکنیک هایی پرداخته شده که نه تنها لزوماً در بازار کامیون بلکه در بازارهای فروش سایر کالا ها مانند نوشابه انرژی زا، کفش اسپرت و جارو برقی هم کاربرد دارد. در کنار پرداختن به موارد آکادمیک علم مدیریت فروش، به جزییات این تکنیک های کاربردی با زبانی عامه پسند پرداخته شده و برای کمک بیشتر به خوانندگان ارجمند مثال هایی واقعی از آنها را نیز برای شما آورده ام.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 251 views بار دسته بندی : تاريخ : 9 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.