پژوهش کتاب خوشبختی در ذهن شماست هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تاسف - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

این کتاب، بر رویکردهای فکری و نیز انجام برخی کارها برای نیل به موفقیت تأکید می‌ورزد. استیون پالن حقایقی ساده را همراه با داستان‌هایی واقعی و جملاتی قصار از افراد برجسته و فیلسوف برای رسیدن به زندگی بدون حسرت و تأسف مطرح می‌کند. او طی سال‌ها تحقیق و مشاهده، پی برده که شادترین و موفق‌ترین افرادی که ملاقات کرده است، پرانرژی‌ترین و سرزنده‌ترین افراد هم هستند، صرف‌نظر از اینکه چه سن و سالی دارند. پالن به این موقعیت رسیده است که نگرش‌ها و رویکردهای فکری ما فقط یک عنصر ساده از سبک موفقیت در کار و زندگی نیست، بلکه در حقیقت اساس و مبنای داشتن یک زندگی شاد و سعادتمندانه است.
او در این کتاب بر ۸ الگوی رفتاری / فکری تمرکز می‌کند که مانع می‌شوند اکنون و امروز شاد باشیم. سپس راهکارهایی ساده و کاربردی برای غلبه بر آن‌ها ارائه می‌دهد.
این کتاب از جمله کتاب‌های خودیاری است که همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند آن را بخوانند و ضمن لذت بردن از آن، از مطالبش بهره ببرند.
شما از قبل تمامی آنچه را برای شاد و خوشبخت بودن نیاز است، در اختیار داشته‌اید. تمامی رموز خوشبختی و سعادت، در ذهن شما هست. کلید زندگی شاد و رضایت‌بخش، در سرتان است. احساس خوشبختی واقعی در مادیات و عوامل بیرونی ریشه ندارد. شادی و خوشبختی حالتی ذهنی است، نه جسمی. فقط خود شما – و نه هیچ‌کس و هیچ چیز دیگر – مسؤول مستقیم شادی و خوشبختی خود هستید و بس.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : تاريخ : 5 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.