پژوهش کتاب دانلود کتاب صوتی آیین سخنوری | اثر دیل کارنگی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

صحبت کردن در جمع، بین مدیران و مشتری‌ها هر کدام با هر هدفی که هست، معمولا کار بسیار دشواری است. بارها با خودمان تمرین می‌کنیم. تکرار می‌کنیم تا بتوانیم حرفی را که قصد داریم به مخاطب بزنیم تا او را متقاعد کنیم؛ اما در نهایت ترس و اضطراب بر ما مسلط می‌شود و رشته کلام از دستمان خارج می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد همیشه برای ارتقای جایگاه اجتماعی و فردی خود به دنبال یافتن روش‌هایی برای مهارت سخنوری هستند. دیل کارنگی در کتاب آیین سخنوری هر آنچه برای یک سخنوری مسلط و با مهارت نیاز است را به خوانندگان می‌آموزد.

درباره کتاب صوتی آیین سخنوری

کتاب آیین سخنوری نوشته دیل کارنگی است. این کتاب در زمینه روانشناسی ارتباطات بین افراد است و به زبانی ساده، موثر و روان به مخاطبان خود می‌آموزد که چطور می‌توان با مهارت در سخن گفتن به شکل اصولی و دقیق به موفقیت رسید. او در این کتاب بیان می‌کند که با داشتن مهارت در سخنوری می‌توان در هر شرایط و موقعیتی دیگران را تحت تاثیر قرار داد. این مهارت به مدیران و کارمندان هم کمک می‌کند تا با متقاعد کردن افراد بتوانند فروش محصولات یا ارائه خدمات خود را بالاتر ببرند. این کتاب هم برای زندگی شخصی و هم برای زندگی کاری افراد مناسب است. چرا که زمانی که افراد یاد می‌گیرند مهارت‌های سخنوری خود را بهبود ببخشند اعتماد به نفسشان زیاد می‌شود و نسبت به کار خود مشتاق‌تر می‌شوند. دیل کارنگی در کتاب صوتی آیین سخنوری ۵ گام ساده برای تسلط پیدا کردن بر صحبت، فن بیان و سخنرانی را به خواننده نشان می‌دهد تا به آن‌ها آموزش دهد که چگونه می‌توانند گوینده‌ای با نفوذ و قدرتمند باشند. خواندن این کتاب برای همه افرادی که نمی‌دانند در جمع‌های خانوادگی، جلسات کاری، سخنرانی‌ها، صحبت با مشتریان و متقاعد کردن آن‌ها برای خرید توصیه می‌شود. کتاب آیین سخنوری با چندین ترجمه در ایران منتشر شده است. کتاب صوتی حاضر با ترجمه صهبا یقین و خوانش حافظ کاظم‌زاده از سوی انتشارات نوین کتاب گویا منتشر شده است. اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید از این کتاب بهره واقعی ببرید. برای خواندن آن وقت کافی و لازم را بگذارید. زمان این کتاب صوتی ۶ ساعت و ۴۳ دقیقه است.

در بخشی از کتاب صوتی آیین سخنوری می‌شنویم

هرگز تصور نکنید اضطراب و ترس در چنین لحظاتی مختص شماست. زبده‌ترین سخنوران نیز در اوایل کار خود دچار ترس‌های کشنده می‌شده‌اند و در هنگام نطق دست و پای خود را گم می‌کرده‌اند. ویلیام جینگز برایان، یکی از سربازان برجسته‌ی جنگ در جایی اعتراف کرده است که در نخستین نطق خود زانوهایش به لرزش افتاده بوده است. مارک تواین زمانی که برای نخستین بار برای ادای سخنرانی از جا برخاست، احساس کرد دهانش پر از پنبه شده و قلبش چنان به تپش افتاد که می‌ترسید هر لحظه از سینه‌اش بیرون بیفتد! ژنرال گرانت که ویکسبورگ را فتح کرد و یکی از مهم‌ترین جنگ‌های آن زمان را به نفع خود به پایان برد خودش در جایی اعتراف کرده است که هر وقت می‌خواسته است جلوی جمع سخنرانی کند دست و پایش به شدت می‌لرزیده است. جین ژوره، یکی از قوی‌ترین سخنرانان سیاسی فرانسه در زمان خودش بود. او قبل از آن که شهامت لازم را برای ادای سخنرانی در مجالس به دست آورد به مدت یک سال در مجلس نمایندگان ساکت و خاموش می‌نشسته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی آیین سخنوری

بخش اول: اصول و قواعد سخن گفتن موثر – فصل اول: کسب مهارت‌های اساسی

فصل دوم: افزایش اطمینان

فصل سوم: سخن گفتن موثر به روش ساده و سریع

بخش دوم: سخن، نطق، گوینده، ناطق، شنونده، مخاطب

 فصل چهارم: روش درست صحبت کردن

فصل پنجم: روح بخشیدن به کلام

فصل ششم: شنونده را در کلام سهیم کردن

بخش سوم: قصد کنید فلبداهه و بی مطالعه سخن بگویید

فصل هفتم: کوتاه سخن بگویید تا مقصود حاصل شود

فصل هشتم: سخن گفتن به منظور آگاهی دادن

فصل نهم: گفتگو به منظور متقاعد کردن

فصل دهم: فلبداهه سخن گفتن

بخش چهارم: هنر ارتباط – فصل یازدهم: نحوه ارائه سخن

فصل دوازدهم: معرفی سخنران

فصل سیزدهم: سخنرانی‌های طولانی مدت

فصل چهاردهم: به کار گرفتن آنچه در این کتاب یاد گرفته‌اید

درباره دیل کارنگی

دیل کارنگی نویسنده و سخنران آمریکایی مشهور است. او در ۲۴ نوامبر سال ۱۸۸۸ در ایالت میزوری آمریکا به دنیا آمد. کارنگی در کودکی زندگی سختی داشت و فقر تنها خاطره او از این دوران است. او برای ادامه تحصیلات خود تصمیم به نقل مکان گرفت و به کالج ایالتی آموزگاران در میزوری رفت و در آنجا مشغول به تحصیل شد. بعد از اتمام تحصیلاتش در دامداری فعالیت داشت و به کار فروش گوشت خوک پرداخت.  او با این کار توانست موفقیت بزرگی به دست بیاورد و کسب و کار خود پول زیادی پس انداز کند.

سال ۱۹۱۱ برای او سال مهم و تاثیرگذاری  بود. کارنگی با تدریس و سخنرانی که دو کار مورد علاقه او بودند رفته رفته در این حوزه تجربه و آگاهی پیدا کرد. و سخنرانی‌های ماندگاری را در این دوره انجام داد. معروف‌ترین سخنرانی او در نهضت سوادآموزی بزرگسالان شاتاوکاوا باعث شهرت او شد. از نظر بسیاری از افراد این زمان نقطه عطف زندگی او بوده است. شهرت او در ایران هم به خاطر مجموعه کتاب‌های قدرتمند و موثرش است.  موضوع  کتاب‌های کارنگی درباره‌ی راه و روش زندگی، دوست‌ یابی و سخنرانی است به همین دلیل بسیاری از افراد در سراسر دنیا با کتاب‌های او در زندگی خود تغییر کرده اند.

دیل کارنگی در جنگ جهانی اول  در ارتش آمریکا حضور داشت و  بعد از خدمت به عنوان سرباز ارتش به نیویورک بازگشت. دیل کارنگی در تاریخ اول نوامبر ۱۹۵۵ در فارست هیل آمریکا از دنیا رفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.