پژوهش کتاب راهنمای بارداری سالم - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

راهنمای بارداری سالم مِیو کلینیک راهنمایی کامل و با استفاده‌ی آسان است که همه‌ی پرسش‌ها و نگرانی‌های پدران و مادران در حال انتظار را پاسخ و توضیح می‌دهد. برای کمک به این‌که آنچه را به دنبالش هستید بیابید، کتاب به شش بخش تقسیم شده است.

بخش ۱: لذت بردن از بارداری سالم

از این‌که چگونه باردار شوید گرفته تا غذا خوردن و ورزش کردن در دوران بارداری تا آنچه باید درباره‌ی داروها بدانید، این بخش همه‌ی این موضوع‌ها را پوشش می‌دهد. همچنین پاسخ بسیاری از پرسش‌هایی را که از خود می‌پرسید در این‌جا خواهید یافت.

بخش ۲: بارداری ماه به ماه

این بخش شناختی هفتگی و ماهانه درباره‌ی رشد بچه و تغییرهای فیزیکی و عاطفی در شما را برایتان فراهم می‌کند. همچنین شامل اطلاعاتی جزئی درباره‌ی زایمان و به دنیا آمدن بچه است.

بخش ۳: سرانجام بچه از راه رسید

برای تازه پدر و مادرها مراقبت از نوزاد می‌تواند اعصاب خردکن باشد. اطلاعات و توصیه‌های بخش ۳ می‌توانند به شما کمک کنند آن چند هفته‌ی اول را به خوبی پشت سر بگذارید.

بخش ۴: تصمیم‌های مهم بارداری

ممکن است در طول بارداری با تصمیم‌های بزرگ و کوچکی مواجه شوید. بخش ۴ برای این طراحی شده است که به شما کمک کند بهترین گزینه‌ها را در این موقعیت ویژه انتخاب کنید.

بخش ۵: راهنمای نشانه‌ها

در این‌جا توصیه‌های خودمراقبتی مفیدی را درباره‌ی کمر درد، خستگی، ترش کردن، گرفتگی پا، ورم، و بسیاری نگرانی‌های دیگر دوران بارداری خواهید یافت. نشانه‌ها به ترتیب حروف الفبا (ی انگلیسی) فهرست‌بندی شده‌اند تا بتوانید به آسانی آن‌ها را بیابید.

بخش ۶: پیچیدگی‌های بارداری و زایمان

بیشتر بارداری‌ها به آرامی پیش می‌روند، اما گاهی ممکن است مشکلاتی برای بچه یا مادر ایجاد شود. در این‌جا درباره‌ی شایع‌ترین پیچیدگی‌ها و روش درمان آن‌ها صحبت شده است.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : تاريخ : 27 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.