پژوهش کتاب راهنمای جامع مربیان دوچرخه سالنی نسخه PDF - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

کتاب پیش رو اطلاعات جامع و به روزی را در مورد ورزش indoorcycling در اختیار شما مربیان قرار می‌دهد که شامل اطلاعات کاملی در زمینه مربی‌گری این رشته و تکنیک‌ها و تنظیمات ابتدایی و علم تمرین و برنامه‌نویسی می‌باشد.
کتاب پیش‌رو کاملاً بروز و در سال ۲۰۲۰ به چاپ رسید.
و در بسیاری از دوره‌های مربی‌گری بین‌المللی دنیا تدریس می‌گردد. اگر شما در حال حاضر مربی این رشته ورزشی هستید، در موقعیتی عالی برای کمک و ایجاد انگیزه در جهت بهبود کیفیت زندگی بسیاری افراد و تغییر سبک زندگی‌شان هستید. این کتاب جدیدترین متد‌ها را برای تمرین عالی، و نکات بیشتری برای اصلاح عملکرد شما، طراحی جلسات و مدیریت موارد دور از انتظار در کلاس را، به شما آموزش می‌دهد.
اگر تمایل به مطالعه بیشتر درباره موضوعات این کتاب دارید، ICI، دوره‌های آنلاین کوتاه، اما بسیار خوبی برای ارتقا علمی وپیشرفت شما برگزار می‌کند.
شاید شما برای استفاده از کتاب راهنمای دوچرخه سالنی دچار شک و تردید شده باشید ولی ما به شما اطمینان می‌دهیم که این کتاب اطلاعات مفیدی را که برای آموزش عالی و دانش افزایی نیاز دارید، به شما خواهد داد.
شاید فقط عاشق دوچرخه‌سالنی هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید و این انگیزه و پشتکارتان ستودنی است! شما یاد خواهید گرفت که چگونه دوچرخه‌سوار بهتری باشید و همین امر باعث دستیابی شما به نتایج دلخواهتان در کوتاه‌ترین زمان می‌شود.
هر جای این دنیا که این ورزش انتخاب شماست، امیدوارم از این کتاب لذت ببرید و جذابیت و دانش بیشتری به ورزش دوچرخه سالنی شما اضافه کند.
دوچرخه سالنی، همچون دیگر رشته‌های ورزشی، دستخوش تغییرات می‌شود و بنابراین نیاز هست که این کتاب نیز به روز رسانی شود.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.