پژوهش کتاب ریاضی عمومی ۲ - ویرایش جدید نسخه PDF - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

کتاب حاضر، شامل دو جلد از مباحث ریاضیات عمومی ۱و۲ است که برای داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد در کلیه رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه تدوین شده است. ویژگی مجموعه کتاب‌های فوق به شرح زیر است:
بیش از ۲۱۰۰ سؤال چهار گزینه‌ای از سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد رشته‌‌های ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، ژئوفیزیک، MBA، سیستم، عمران، مکانیک، مواد، معدن و مکاترونیک با حل تشریحی کامل در مجموعه گردآوری شده است.
چون در آزمون‌های کارشناسی فاکتور زمان در پاسخگویی حیاتی است، در حل تشریحی کلیه سؤالات روش‌های سریعتر حل مسائل و یا تشخیص جواب درست با استفاده از گزینه‌ها در هر جا ممکن بوده توضیح داده شده است.
مجموعه ریاضیات عمومی شامل ۱۷ فصل است. در هر فصل مفاهیم کلی همراه با مثال‌هایی از سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد مرتبط با درس مرور شده است.
در انتهای هر فصل برای خودآزمایی دانشجویان، چهار نوع سؤال در نظر گرفته شده است. این سؤالات با توجه به درجه سختی سؤال، به سطح ۱، ۲ و ۳ تفکیک شده‌اند. سطح ۱ شامل سؤالات ساده‌تر و سطح ۳ شامل سؤالات مشکلتر آزمون‌ها است. چهارمین بخش، سؤالات گوناگون، شامل سؤالاتی از فصل جدید و فصل‌های گذشته است که برای یادآوری مباحث گذشته و خودآزمایی در نظر گرفته شده است. توصیه می‌شود که دانشجویان برای پاسخ‌دهی به سؤالات ابتدا به سؤالات ساده‌تر هر فصل بپردازند. سؤالات آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۷ الی ۱۳۹۴ و حل کلیه سؤالات آن به تفکیک رشته در انتهای کتاب دوم برای مراجعه دانشجویان ضمیمه شده است.
برای حفظ جنبه آموزشی کتاب، مؤلف هرجا لازم دیده در سؤالات غلط آزمون‌ها دست برده و تصحیح لازم را در آنها به عمل آورده است.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 182 views بار دسته بندی : تاريخ : 11 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.