قیمت محصول : $0.00
قبل از اینکه یک شرکت نشر، کارش را آغاز کند، باید سه اصل مهم را بپذیرد.
اگر شما به این سه مورد اتکا کنید، در مسیر موفقیت حرکت خواهید کرد.
بدون یکی از آنها، نشر شما به احتمال زیاد شکست خواهد خورد؛ اعتبار (Credibility)، تعهد (Commitment) و ثبات (Consistency) که برای یک نشر حتی از دو اصل دیگر مهم تر است.
وقتی ناشری معتبر باشد، می تواند کار خود را انجام دهد و بیشتر از داشتن ثبات صرف یا تنها داشتن تعهد، موفقیت کسب خواهد کرد؛ اما بدون ثبات یا تعهد، معتبر شدن غیرممکن است.
ادامه…