قیمت محصول : $0.00
در این کتاب برخی مشکلات و مسائل مرتبط با سه مفهوم راهبری شرکتی، اخلاق و تقلب که ارتباط متقابل آنها در بالا ملاحظه گردید، در قالب یکسری مطالعات موردی (Case Study) واقعی که از منابع معتبر خارجی استخراج شده است، ارائه میگردد. این مطالعات موردی که طی چند سال گذشته در کلاسهای درسی دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه شریف ارائه گردیدهاند، در یک مجموعه جمعآوری و براساس موضوع، طبقهبندی شدند. سپس هر یک از موارد بهدقت مورد ویرایش قرار گرفته و درصورت لزوم از برخی منابع اضافی برای ارتقای کیفیت آنها استفاده شد. در ضمن طی این ویراستاری بهمنظور ارتقای قابلیت درک مطالب، به بخشهایی از این مطالعات موردی، در قالب پانویس، مطالبی اضافه گردید. لازم به ذکر است که مطالعات موردی با موضوعات دیگری ازجمله حسابداری مدیریت و حسابرسی در مجموعههای بعدی ارائه خواهد شد. امیدواریم ارائه این مجموعه از مطالعات موردی و مجموعههای بعدی کمکی به افزایش دانش و تجربه خوانندگان محترم نموده و گامی هرچند کوتاه در جهت ارتقای دانش در سطح جامعه علمی و حرفهای ما بردارد.
ادامه…