پژوهش کتاب می‌خواهم دوباره رشد کنم با تغییر ادراکات و بازسازی الگوهای رفتاری، بهترین‌ها را در خود به نمایش بگذارید - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

«من کتابی در مورد مربیگری زندگی نوشتم؛ زیرا زندگی من به نقطه‌ی مرجع برای چگونگی زندگی تبدیل شد.»

ادراکات ما، ما را تعریف می‌کنند. ادراکات ما، الگوهای ما را در زندگی تعیین می‌کنند. تصورات خود را در مورد خود و زندگی‌تان به سادگی تغییر دهید، الگوهای رفتاری خود را شکسته و زندگی خود را انتخاب کنید. از خود بپرسید: «من از این موقعیت چه می‌آموزم؟ چگونه مرا متحول کرده است؟ چگونه حس هدفمندی‌ام را تغییر داده است؟ چه چیزی در مورد زندگی به من می‌آموزد؟»

وقتی تلاش می‌کنید، خطر شکست را به همراه دارید. وقتی تلاش نمی‌کنید، مطمئن می‌شوید.

به یاد داشته باشید که غم و اندوه و ناملایمات یا چیزی که باید از آن ترسید، نباید تحقیر شوند. آن‌ها شخصیت انسان را غنی می‌کنند. آن‌ها الهام‌بخش می‌شوند و زندگی را برای زیستن ارزشمند می‌کنند. «زندگی به معنای زنده ماندن در طوفان نیست؛ رقصیدن زیر باران است.» در زندگی هر لحظه باید غم را در مواقع اندوه، و شادی را در لحظات شاد تجربه کنیم.

خود را کشف کنید و از قلبتان پیروی کنید. ناامید نشوید؛ بلکه از زندگی الهام بگیرید و به دنبال آن جرقه‌ی الهام در درون خود باشید. آن را قرض ندهید. کمی درون‌نگری، شما را به مسیری طولانی در مسیر خودشناسی می‌برد. پس از شروع فرآیند به جای اینکه احساس آزار و اذیت کنید، شروع به یافتن پاسخ بیشتر مشکلات خود خواهید کرد.

زمان‌های سخت را به عنوان یک منحنی یادگیری در زندگی خود مشاهده کنید. ببینید. تفاوت اساسی بین افراد موفق و افراد نه چندان موفق، تمایل به یادگیری از شکست است.

یک بار دیگر می‌خواهم بزرگ شوم…

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : تاريخ : 29 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.