پژوهش کتاب واکاوی گردشگری سلامت - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

گردشگری سلامت، تندرستی و درمانی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و در بسیاری از مقاصد تثبیت‌شده و نوظهور در سراسر جهان به طور فزاینده‌ای اهمیت پیدا کرده است. با این حال، بخش گردشگری سلامت هنوز به جهت تفاوت‌های جغرافیایی و ویژگی‌های زبانی و طیف عریض‌وطویلِ سنت‌های فرهنگی مرتبط، به‌درستی تعریف نشده است. علاوه بر این، داده‌های مربوطه نیز پراکنده و محدود هستند. گردشگری سلامت به عنوان بخشی نوظهور، در سطح جهانی و همینطور پیچیده و پویا مطرح می‌شود که به منظور استفاده از فرصت‌ها و رسیدگی بهتر به چالش‌ها نیاز به درک بیشتری دارد. اهداف سه گانه این مطالعه که توسط کمیسیون سفر اروپا (ETC) و سازمان جهانی گردشگری انجام شده است به شرح زیر می‌باشند:
دستیابی به درک بهتر و در سطح جهانی از طریق شناسایی ذینفعان درگیر در ترویج گردشگری سلامت
پیشنهاد طبقه‌بندی جامع با اصطلاحات سازگار برای تعریف و توصیف سیستم پیچیده سفر با اهداف سلامت؛ و
ارائه یک ابزار عملی برای سازمان‌های ملی گردشگری (NTO) و سازمان‌های مدیریت مقصد (DMO) که می‌خواهند گردشگری سلامت را توسعه دهند.
تعاریف پیشنهادی این مطالعه نشان‌دهنده یک فرآیند در حال اوج‌گیری است که حاصل یک مقاله، مباحثه و نتیجه‌گیری از میزگردی در مورد گردشگری سلامت برگزار شده توسط ETC و سازمان گردشگری جهانی در بوداپست و با حمایت آژانس گردشگری مجارستان می‌باشد و توسط کمیته رقابت‌پذیری گردشگری سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) مورد تشویق قرار گرفته است.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : تاريخ : 17 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.