پژوهش کتاب پنج زبان عشق برای مردان - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

اگر بخواهم خلاصه بنویسم، باید بگویم که ما در این کتاب تعدادی داستان جالب و جدید اضافه کرده‌ایم که دیدگاه تازه‌ای نسبت به زندگی زناشویی‌تان به شما می‌دهد. همچنین کارهای هنری «ناتان لیتل» بااستعداد را نیز که نشان دهنده‌ی چالش‌های حقیقی زندگی است که دکتر «چاپمن» به بررسی آنها می‌پردازد، در این کتاب آورده‌ایم.
اما این نسخه‌ی بازنویسی شده و به‌روزرسانی شده‌ی کتاب «پنج زبان عشق برای مردان»، به دو مسأله‌ی تازه نیز می‌پردازد که اگر بخواهیم جریان آزاد این پنج زبان عشق را تجربه کنیم، باید آنها را مورد توجه قرار دهیم. این دو مسأله عبارت‌اند از: «مواجهه با عصبانیت و سازماندهی عذرخواهی‌ها.»
یادگیری استفاده از یک زبان ابراز عشق تازه کار آسانی نیست. معمولاً بهترین استراتژی که در اختیار ماست «آزمون و خطا» است، که این نیز می‌تواند کلافه‌کننده باشد. اگر آسیب‌پذیری ناشی از بیرون آمدن از منطقه‌ی امن خود را نیز به اینها اضافه کنیم، به موقعیتی می‌رسیم که آتش زیر خاکستر است. اگر تلاش‌های ما برای استفاده از یکی از زبان‌های ابراز عشق کم باشد و یا نتوانند روی همسرمان اثر بگذارند، ممکن است عصبانی شویم که البته اشکالی هم ندارد.
عصبانیت گناه نیست، یک واکنش طبیعی است، اما آنچه ما با استفاده از این عصبانیت انجام می‌دهیم، چیزی است که ایجادکننده‌ی تفاوت‌هاست. اگر ما یاد بگیریم که روی عصبانیت خود درست کار کنیم، می‌بینیم که اثرش روی رابطه‌ی ما بسیار بزرگ خواهد بود. به همین ترتیب، تسلط یافتن به هنر عذرخواهی نیز در این راهی که برای رسیدن به اطمینان از سلامت زندگی زناشویی و سایر روابط در سال‌های آینده پیش رو داریم، با ما همراه خواهد بود.
عذرخواهی اگر به خوبی انجام شود، می‌تواند به تنش‌ها، تضادها و احساسات آسیب‌زایی که ماه‌ها و حتی سال‌ها باعث رنجش ما بودند، پایان دهد. این امر می‌تواند فکر و نگاه همسرتان را به شما تغییر دهد. این کار می‌تواند سریع‌تر از هر کلام و عملی موانع بین شما را بردارد. اگر شما این دو ابزار جدید را به جعبه ابزار زبان‌های ابراز عشق خود بیافزایید، برای ایجاد تفاوت در زندگی همسرتان از همیشه بیشتر آماده خواهید بود.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : تاريخ : 30 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.