قیمت محصول : $0.00
کتاب حاضر به عنوان ابزاری در زمان شروع ساخت برند بینالمللی مکان عمل میکند و برای دانشجویان بازاریابی و برندینگ مکان در دانشگاهها و مؤسسات و همچنین عاملان منطقهای و ملی مفید است.
این کتاب از چهار فصل تشکیل شده است. فصل اول، پیشزمینه نظری و فرایندهای ایجاد برند مکان را در برمیگیرد. فصل دوم، عمق فرایندهای انجام شده در کشورهای مختلف و به طور خلاصه اساس موفقیت به دست آمده بر مبنای تجربه را بررسی میکند. فصل سوم، براساس بررسی شیوههای برندینگ مکانی در بافت شهرها و مقاصد گردشگری و نتیجهگیری با مؤلفههای کلیدی موفقیت برندینگ مکانی در این تنظیمات ادامه مییابد.
فصل آخر به ارائه شرح برنامه عملی برای ساخت برند مکانی یک کشور یا مقصد گردشگری میپردازد. در هر صورت، در کل کتاب شرح داده میشود که یک یا چند برنامه عملی ممکن است از طریق مراحل مختلف ساخت یک برند مکان و برنامهریزی آن برای استفاده بافت شهرها، بسته به اندازه و نوع آنها به کار برود.
ادامه…