پژوهش کتاب کتاب بنگاه‌ چگونه رشد می‌ کند؟‌ راهنمای کاربردی رشد بنگاه در شرایط اقتصادی خوب و بد - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

دلیل یک فعالیت تجاری این است که به سود برسید.
همیشه به یاد داشته باشید کلمه «سود» شاه‌کلید است، به‌کار بردن آن بی‌ادبی نیست. «حجم معاملات» را دیدن آسان است اما فراموش نکنید: «حجم معاملات» غرورآمیز است و میزان «سود» خوشفکری است. اگر در کسب‌وکار به سوددهی نرسیده‌اید، کار و حتی زندگی خود را به خطر انداخته‌اید. نرسیدن به مرحله سوددهی یعنی به خطر انداختن امنیت مالی خود و تمام کارمندانی که برای شما کار می‌کنند.
سود در تمام کسب‌وکارها یک چیز است و برای کسب‌وکاری که خود صاحب آن هستید، چیز دیگری است. چون شما در واقع به دنبال این هستید تا مقدار سود بیشتری از کسب‌وکار خود به‌دست آورید.
در هر حال نمی‌توانید سود اضافی داشته باشید، یا دستکم به‌طور مستقیم نمی‌توانید. متاسفم که ناامیدتان می‌کنم. اما خبر خوش این است: «عناصری وجود دارند که بر میزان سود شما موثر هستند.» متغیرهایی وجود دارند که به آن‌ها اشاره شده است: پس «متغیرها را بهبود ببخشید تا سود فعالیت‌تان افزایش پیدا کند.»

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : تاريخ : 8 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.