پژوهش کتاب کتاب تجاری‌سازی نوآوری ۹ گام برای طراحی محصول بر اساس قیمت - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

صاحبان ایده‌های جذاب و کاربری و افراد نوآور معمولا از توانایی بالایی برای حل مساله برخوردارند. اما همین مزیت سبب شده دیدگاهی نادرست شکل گیرد که بر اساس آن، نوآوران با اتکا به این توانایی از عهده مدیریت درست کسب‌وکار نیز برمی‌آیند. این دیدگاه به حدی رایج است که ردپای آن حتی در سیاست‌گزاری‌های اقتصادی نیز دیده می‌شود و ارائه تسهیلات گسترده مالی به صاحبان ایده برای عرضه آن به بازار از جمله مصداق‌های آن به شمار می‌رود؛ اقدامی که صد البته نتایج ملموس و موفقیت‌آمیز قابل‌توجهی به همراه نداشته و نخواهد داشت.

این کتاب را شاید بتوان پلی میان دو دنیای متفاوت «نوآوری» و «بازار» دانست. عدم انطباق ذهنیت‌های افراد و تیم‌های نوآور با واقعیت‌های بازار و تقاضای مشتریان (یا آنچه به زبان مدرن‌تر استارتاپی «همخوانی محصول با بازار» نامیده می‌شود) در نهایت به شکست ایده‌های جذاب می‌انجامد. کتاب حاضر قصد دارد به پر کردن خلاء میان این دو دنیای کاملا متفاوت بپردازد.

آموزه‌های این کتاب نه تنها می‌تواند به توانمندسازی صاحبان ایده و افراد نوآور بیانجامد، بلکه ضرورت بهره‌گیری از تخصص‌های مختلف موجود در شرکت (که می‌تواند یک استارتاپ تا یک شرکت بزرگ و باسابقه باشد) در فرآیند شناسایی نیاز مشتریان و طراحی محصول را برجسته‌تر می‌سازد.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : تاريخ : 12 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.