قیمت محصول : $0.00
صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جایی به جای دیگر چه در داخل کشور و یا از داخل به خارج کشور می باشد که در این پژوهش منظور از صادرات، خروج کالا از قلمرو گمرکی کشور موردنظر است. هدف از نگارش این کتاب، فراهم آوردن راهنمایی برای شرکت ها است تا به وسیله آن آمادگی خود را برای صادرات محصولات و خدمات ارزیابی نمایند. صادرات به زمان، منابع و تعهد نیاز دارد. صادرکنندگان باید در تشخیص و ارزیابی نقاط ضعف، قوت، اهداف و استراتژی هایشان موفق باشند، به نحوی که بتوانند فرصت های موجود در بازارهای خارجی را کشف نمایند. راز یک صادرات موفق آماده سازی یک برنامه صادراتی است که با دقت در مورد آن تحقیق شده باشد. این برنامه میتواند به شما کمک کند تا استراتژی های بازاریابی و ترفیع خود را اجرا کرده و مشارکت مالی موردنظر خود را به دست آورده یا سرمایه گذاران و شرکای خود را مکانیابی کنید. یک برنامه ریزی تعاملی صادرات عبارت از سیستمی کامل برای توسعه برنامه صادرات است.
ادامه…