پژوهش کتاب کتاب صوتی بازاریابی به وسیله هکر رشد - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره کتاب صوتی بازاریابی به وسیله هکر رشد

اصول جدید روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

” در فقدان بودجه‌های هنگفت، استارتاپ‌ها برای ساختن شرکت‌های مدنظر خود راه هک کردن سیستم را آموختند”. عملیات هکی که مفهوم بازاریابی را به طورکل دستخوش تغییر کرده است به نحوی که دیگر هیچکدام از لوازم و فرضیات قدیم در این رابطه به کار نمی‌آمد. همه ما درصددیم با کمترین امکانات ممکن بیشترین نتیجه را بگیریم. همین پارادوکس، شرح وظیفه‌ای است که بازاریاب‌ها و کارآفرینان به عهده دارند. آنچه در کتاب حاضر بدان می‌پردازیم اینست که هکرهای رشد چگونه به استارتاپ‌ها کمک کردند تا علیرغم تقریبا هیچ سرمایه‎ای، بیشترین نتیجه را بدست بیاورند.

استارتاپ‌هایی مانند فیس بوک، Dropbox، Airbnb و توییتر، هیچگونه هزینه‌ای در زمینه بازاریابی سنتی و تبلیغات مطبوعاتی و یا تلویزیونی نکردند در عوض، آنها به استراتژی هک رشد جدید پایبند هستند و با بودجه بسیار کم به افراد بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند هکرهای رشد بر این باورند که محصولات و کسب و کارها باید بارها و بارها اصلاح شوند تا به واکنش‌های انفجاری برسند.
بازاریابی هکر رشد، چیزی است که در تار و پودِ محصول تنیده می‌شود و محصول در مسیر خود به رشدِ عظیم و سریع میرسد. هدف نهایی هر هکر رشدی ساخت ماشین بازاریابی‌ای است که خود استمرار پیدا کرده و به تنهایی میلیون‌ها دلار سود تولید کند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 523 views بار دسته بندی : تاريخ : 16 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.