قیمت محصول : $0.00
درباره کتاب صوتی بازاریابی مسری
چرا بعضی از ایدهها فراگیر میشوند و بعضیها از بین میروند؟ جونا برگر، استاد بازاریابی در دانشگاه وارتون و نویسندهی کتاب پرفروشِ «مسری: چرا موضوعات فراگیر میشوند»، رازهای علم انتقال اجتماعی را آشکار میکند.
ببینید چه چیزی مردم را وادار میکند تا محتوایی، در زمینههای ارزش اجتماعی، محرکها، احساسات، ارزش ویژه، و داستانگویی، را به طور آنلاین و آفلاین به اشتراک بگذارند؟ شاخصهی بهترین برندها را بشناسید و ببینید داستانی که آنها را از برندهای مشابه متمایز میکند چیست.
در این دوره، به این موضوعات میپردازد:
– خلاصهای از مزیتهای بازاریابی شفاهی
– شناختن شش قدم برای ترغیب کردن مردم برای به اشتراک گذاری
– توضیح تاثیر محرکها
– معرفی عملکرد تایید اجتماعی
– معرفی موثرترین استراتژیها برای انتقال پیام بازاریابی
– شناسایی دو عامل در داستانی برای کمک به انتقال پیام کسبوکار
ادامه…
بستن