پژوهش کتاب کتاب صوتی تانگ فو (خلاصه کتاب) - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید:

چگونه با افراد بدقلق کنار بیاییم؟
در سال ۱۹۸۹، دکتر دی اوشیرو متخصص برنامه‌های مداوم تعلیم و تربیت به سم هورن پیشنهاد داد که در زمینه نحوه مواجهه با افراد بدقلق بخصوص در سازمان‌ها، همایش‌هایی را در دانشگاه هاوایی برگزار کند.
سم پس از این پیشنهاد صدها همایش برای افراد مختلف برگزار کرد و هدفش این بود که به افراد بیاموزد چگونه اعتماد به‌ نفسشان را به قدری افزایش دهند که حرف‌های آزار دهنده دیگران بر روحیه‌شان تأثیر نگذارد.
او می‌گوید تانگ‌فو صرفاً طریقه رویارویی با رفتارهای ناعادلانه نیست، بلکه فلسفه‌ای برای زندگی است؛ روشی که از طریق آن افراد می‌توانند با یکدیگر سازگارتر برخورد کنند، از ناسازگاری‌ها پیشگیری کنند و نسبت به افراد بی‌ملاحظه و مردم‌آزار مهربان باشند.
قطعاً هیچ کسی از مصاحبت با افراد بدقلق لذت نمی‌برد؛ اما این هم بخشی از زندگی روزمره است.
این کتاب به شما دلایل و توجیهات خوب و به دور از ستیزه‌جوییِ زیادی آموزش می‌دهد که بتوانید در مواقعی که مورد تحقیر و بی‌مهری قرار گرفتید، حرف دلتان را به ‌راحتی بزنید.
خلاصه‌ کتاب «تانگ‌فو، روش برخورد با افراد دشوار» نوشته سم هورن به شما می‌آموزد که چگونه روی پای خودتان بایستید، بدون اینکه به فرد دیگری آسیب بزنید. یک بازی برد – برد که در آن نه آسیب می‌بینید و نه آسیب می‌زنید.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : تاريخ : 8 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.