پژوهش کتاب کتاب صوتی تیر سیاه (خلاصه کتاب) - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

این روزها کتاب‌هایی در سطح دنیا متداول شده که بسیار کوتاه هستند، شاید بشود اسمشان را گذاشت:کتابک، خواندنی‌های‌ کوتاه یا کتابچه. از قضا این «خواندنی‌های کوتاه» بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند.
نوولا در همین راستا تهیه شده است، «نوولا» مجموعه کتاب‌های کوتاه و پرکاربردی است که به تلاش انتشارت نوژین مهیا شده است. وجه تمایز «نوولا» این است که شما با مطالعۀ آنها می‌توانید در کمترین زمان خودتان را در حال و هوای رمان‌های بسیار پر حجم کلاسیک، احساس کنید.
ما شاید برای اولین بار یک ترجمۀ معتبر و دقیق از چکیده‌رمان ‌های کلاسیک به فارسی گردآورده‌ایم. قابل توجه است که این چکیده‌ها به دست یک نویسندۀ انگلیسی‌زبان به شیوۀ دقیق و علمی نوشته شده و هدفش ایجاد انگیزه به مطالعۀ ادبیات کلاسیک است.
پس دیگر نیازی نیست برای مطالعۀ رمان‌های محبوب خود، کتاب‌هایی قطور تهیه کنید؛ «نوولا» چکیده‌هایی مفید و دقیق از رمان‌ها برای شما فراهم آورده تا اگر به رمانی خاص علاقه داشتید، به مطالعۀ نسخۀ کامل آن هم بپردازید و از خواندن ادبیات کلاسیک لذت بیشتری ببرید.
در اینجا خلاصه رمانِ «تیر سیاه» اثر رابرت لوئی استیونسون برای شما فراهم شده است.
” در زمان وقوع این داستان دو گروه برای رسیدن به قدرت سیاسی در انگلیس مبارزه می‌کنند: خاندان یورک و خاندان لنکستر.
آقای ریچارد شلتون سوار بر اسب وارد دهکده‌ی تونسال می‌شود. او از سوی قیم خود سر دنیل برکلی لنکستر خبری آورده است. هر مردی که توان جنگیدن دارد باید به او در جنگ علیه یورک‌ها در شهر کتلی ملحق شود. رعایا دل‌خوشی از سر دنیل ندارند و از این خبر استقبال نمی‌کنند. بنت هاچ دست راست سر دنیل در جنگ و صلح از راه می‌رسد تا دستور را اجرا کند. او به همه دستور می‌دهد آماده‌ی حرکت شوند….”

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 239 views بار دسته بندی : تاريخ : 2 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.