پژوهش کتاب کتاب صوتی دوباره فکر کن - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

کتاب دوباره فکر کن جلد ششم از مجموعه کتاب‌هایی برای زندگی بهتر نشر سنگ است. آدام گرانت در این کتاب قدرت دانستن آن‌چه را که نمی‌دانید به شما می‌بخشد.

– درباره کتاب دوباره فکر کن:
دوباره فکر کن یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های آدام گرانت است. کتابی که به ما قدرت دانستن آنچه را که نمی‌دانیم می‌بخشد. این اثر قدرتمند به ما کمک می‌کند تا به ارزش بازنگری پی ببریم. همانطور که از نام کتاب هم برمی‌آید، در این اثر قرار است به دنبال پیشنهادهای تازه‌ای در روان‌شناسی شناختی باشیم. پیشنهادها و راهکارهایی که به ما در نحوه‌ مواجهه با موقعیت‌های مختلف زندگی، کمک می‌کنند.
دوباره فکر کن، یا همان قدرت بازنگری همان چیزی است که به تمام انسان‌ها کمک می‌کند زنده بمانند. درست زمانی که با یک مشکل سخت روبه‌رو می‌شوند و درست در لحظاتی که فکر می‌کنند کارشان تمام است. ممکن است ما ابزارهای دستی نداشته باشیم اما در عوض از قدرت ذهنی برخورداریم. افکاری داریم، تصورات و چیزهایی که می‌دانیم و…. با بازنگری در تمام آن‌ها ممکن است به نتایجی تکان‌دهنده برسیم که زندگی ما را متحول کند. بهرحال با خواندن این اثر می‌توانیم پاسخی برای تمام اما و اگرهایمان داشته باشیم. نه تنها ما مخاطبان معمولی بلکه دیگر متفکران روان‌شناسی نیز می‌توانند به فرضیه‌های خود در حوزه‌های گوناگون شناخت و اندیشه، دوباره فکر کنند.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : تاريخ : 24 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.