پژوهش کتاب کتاب صوتی شوالیه‌ای از سرزمین هفت اقلیم - قسمت دوم (سریال صوتی) - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

داستانی که می‌شنوید حدود صدسال پیش از وقایع «بازی تاج و تخت» اتفاق افتاده است.
یک خاصیت جادویی در رمان‌های افسانه‌ای وجود دارد که باعث می‌شود بدون محدودیت سنی باشد، به این معنا که همه دوستش بدارند، برای ادامه دادن آن کنجکاو شوند و یا در بالاترین سطح، درباره آن با دیگران حرف بزنند. عموما همه‌ رمان‌هایی که جورج آر.آر مارتین نوشته تمامی این ویژگی‌ها را داراست. او در «شوالیه‌ای از سرزمین هفت اقلیم» داستان قوم تارگرین را صدسال قبل از اینکه شخصیت‌های آشنای «بازی تاج و تخت» به وجود بیایند، روایت کرده است. شما با این سریال، در اصل با رگ و ریشه و تبار کسانی آشنا می‌شوید که شاید به خاطر آنها بود که به ژانر «فانتزی» علاقه پیدا کردید.

– مخاطبی که پیگیر جورج آر.آر. مارتین است، حتما با سه شاهکار او یعنی «شوالیه بوته‌نشین»، «شمشیر قسم‌خورده» و «شوالیه مرموز» آشناست. در کتاب «شوالیه‌ای از سرزمین هفت اقلیم» جزئیاتی از همه آن سه داستان از مجموعه «ترانه آتش و یخ» پرداخته شده است.
این کتاب سه فصل دارد که اکنون در نوین کتاب، به سه قسمت از یک سریال صوتی تبدیل شده است؛ هر بخش، چارچوب زمانی کمابیش کوتاه و به هم وابسته‌ای را از دید سوم شخص کاراکتر پراهمیتش و در جغرافیایی کوچک و غالبا در محدوده‌ی یک قلعه، بازگو می‌کند.

شخصیت‌های پراهمیت این مجموعه‌، دانک و اگ، یک شوالیه و یک شاهزاده‌اند. دانک و اگ دو رفیق بامحبت از دو نسل مختلف هستند که به طور ناآشنا با هم متحد می‌شوند و هفت پادشاهی را زیر پا می‌گذارند تا اسم‌شان در تاریخ ابدی شود.
اکنون دومین قسمت از سریال صوتی «شوالیه‌ای از سرزمین هفت اقلیم» با نام «شمشیر قسم‌خورده» منتشر شده است. در قسمت قبل شنیدیم که پیش از آنکه دانک مجوز مبارزه در مسابقات را بگیرد با پسرکی به نام اِگ آشنا می‌شود که می‌خواهد ملازم دانک شود. پیش از آنکه دانک بتواند در مبارزه شرکت کند به علت درگیری با شاهزاده ایریون از تبار تارگرین‌ها زندانی می‌شود و در زندان با آمدن اگ با خبر می‌شود که او برادر شاهزاده ایریون، و به بیانی، خود نیز شاهزاده‌ای از تبار تارگرین است.
در دومین قسمت از این سریال می‌شنویم که دانک و اگ به استندفاست می‌رسند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد که منجر به ملاقات دانک با بیوه سرخ می‌شود.

با سه قسمت از سریال صوتی «شوالیه‌ای از سرزمین هفت اقلیم» به گویندگی مهیار ستاری با ما همراه باشید.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : تاريخ : 25 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.