پژوهش کتاب کتاب صوتی فروشنده‌ی یک ‌دقیقه‌ای - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره کتاب صوتی فروشنده‌ی یک ‌دقیقه‌ای

فروشنده‌ی یک‌دقیقه‌ای نگرشی تازه درباره‌ی فروش را آشکار می‌سازد و مهارت‌هایی را پدید می‌آورد که می‌توان در دنیای ناپایدارِ امروزی با استفاده از آنها به موفقیت‌های بیشتری دست‌ یافت.
اسپنسر جانسون، نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز، چگونگی فروش موفقِ ایده، محصول یا خدمات را به‌ ما نشان می‌دهد! کسانی‌که به‌دنبال سریع‌ترین راه برای بهبود مهارت‌های فروشِ خود هستند باید این کتاب را داشته باشند.
فروشنده‌ی یک‌دقیقه‌ای کتابچه‌ی راهنمای گویا، قابل درک و گرانبهایی برای ما و خریدار است که برای رونق کسب‌وکار و سلامت فردی بسیار سودمند است. اسپنسر جانسون، به ما نشان می‌دهد که چطور شیوه‌های اعجاب‌انگیزِ یک‌دقیقه‌ای قادرند فروش‌های موفقِ واقعی و ماندگاری را با صرف کمترین تلاش و زمان به‌ واقعیت مبدل کنند. یاد می‌گیریم که با کشف رازهای کارآمدِ «مدیریت فردی»، «فروش هدفمند» و آزادسازیِ «تناقض شگفت‌انگیز»ِ کمک به دیگران برای آن‌که به خواسته‌هایشان برسند و در مقابل ما نیز به خواسته‌هایمان خواهیم رسید، چطور از شغل و زندگی‌مان لذت بیشتری ببریم.
در پشتِ هر فروشی، انسانی است. با روش‌های یک‌دقیقه‌ای اعجاب‌انگیزِ اِسپنسر جانسون که در قالب داستانی جذاب روایت شده می‌توانید از طریق کمک به دیگران برای رسیدن به خواسته‌هایشان، به سودهایی باورنکردنی برسید. این کتابِ راهنمای گیرا و آسان‌فهم و ارزشمند، ابزاری است که برای دست‌یابی به سلامت روحی و موفقیت‌های مالی به آن نیاز دارید. با خواندن این کتاب حس خوبی به فرایند و به خودتان پیدا می‌کنید و بدانید که این شیوه واقعاً کارساز است!
زمانی، فروشنده‌ی بسیار موفقی بود که حس سعادت و کامیابی داشت! ذهنش در آرامش بود، استقلال مالی داشت، امنیت داشت، از نظر جسمی سالم بود و زندگی اجتماعی لذت‌بخشی را تجربه می‌کرد. آدم‌های زیادی دوست داشتند با او معامله کنند…
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.