پژوهش کتاب کتاب صوتی قهرمان گفتگو - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

کتاب قهرمان گفتگو راهنمایی کلاسیک برای هنر طریف مکالمه و ارتباط است که به شما کمک می‌کند فارغ از اینکه مخاطبتان کیست، از بروز مجادله جلوگیری کنید و همکاری و نظر مثبت طرف مقابل را جلب کنید. این کتاب که در سال ۱۹۹۳ برای اولین بار منتشر شد، به خواننده آموزش می‌دهد چگونه‌ با رییس، همسر و یا فرزند نوجوان و تازه به بلوغ رسیده خود به صورت مسالمت آمیزی صحبت کنید. کتاب حاضر که در دسته کتب روانشناسی جای می‌گیرد، با ذکر روش‌هایی برای گوش دادن و صحبت کردن موثر به خواننده می‌آموزد چطور از رایج‌ترین تله‌های ارتباطی دوری کنند و از استراتژی‌های درستی برای نظر دادن و رفع اختلافات استفاده کنند.

– بخشی از کتاب:
من سه هدف برای خودم گذاشته‌ام: هدف اول مراقبت و تحت کنترل درآوردن فکر با دهان که البته کاری سخت است،‌ ولی نتیجه‌ای بسیار عالی دارد؛ این مهارت باعث خواهد شد شما از خیلی خطرات مصون بمانید؛ خطراتی از جمله داشتن شغل، حفظ زندگی زناشویی یا دوستان خوب۔ شما در هر شغلی که هستید چه کارهای ساختمانی می‌کنید یا شغل‌های مدیریتی، جودوی کلامی می‌تواند کارآیی‌های متعددی داشته باشد؛ به طور مثال اولین کسانی را که من به آن‌ها درس دادم مأموران پلیس بودند که معمولاً در محیط کاری جانشان بیشتر از بقیه مشاغل در خطر است.
در ده سال اخیر حدود ۸۵۵ پلیس کشته شده‌اند و چندین برابر این تعداد زخمی شده‌اند۔ در تحقیقاتی که انجام شده است، اکثر این اتفاقات به دلیل مراقبت نکردن از نحوه صحبت کردن یا همان کنترل دهان و فکر سرچشمه می‌گیرد۔ به همین دلیل من دائماً به پلیس‌های شرکت‌کننده در کلاسم تذکر می‌دهم که زبان شما خطرناک‌تر از اسلحه شماست.
هدف شماره دو این است که در هر شغل یا حرفه‌ای که هستیم بتوانیم حرفه‌ای بودنمان را افزایش دهیم۔ از خانم خانه‌دار گرفته تا رئیس بزرگ‌ترین شرکت‌ها یا سازمان‌ها۔ یکی از پیشنهادهای عملی که در این راستا می‌توانم بدهم این است که سعی بشود از تعداد شکایات و گله‌هایمان در هر مکانی که هستیم چه منزل یا در محیط کار بکاهیم.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.