پژوهش کتاب کتاب صوتی کلیدر جلد هفت و هشت - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

پژوهش‌کتاب ارائه می‌کند: «کتاب صوتی کلیدر، کاری از نشر صوتی آوانامه و رادیو گوشه»
کِلیدر بلندترین رمان ایرانی و دومین رمان بلند جهان، اثر ماندگار محمود دولت آبادی است. این کتاب صوتی به سرپرستی گویندگی آرمان سلطان‌زاده، همراهی بیش از ۱۰۰ صداپیشه زبده و باسابقه و قطعاتی از آلبوم‌ها و اجراهای کیهان کلهر تهیه شده است. محمود دولت‌آبادی نیز به عنوان گوینده افتخاری در بخش‌های از این کتاب صوتی حضور دارد.
جلد پنج و شش کتاب صوتی کلیدر با صداپیشگی افتخاری محمود دولت‌آبادی
در این بخش از مجموعه کتاب صوتی کلیدر،‌ محمود دولت‌آبادی به عنوان گوینده افتخاری حضور دارد.

در کتاب صوتی کلیدر بیش از صد گوینده شامل گروهی از برترین گویندگان کشور ایفای نقش کرده‌اند که از جمله می‌توان به؛ آرمان سلطان‌زاده، فریبا متخصص، محسن بهرامی، بهرام ابراهیمی، مهبد قناعت‌پیشه، بیوک میرزائی، شیما درخشش، محسن زرآبادی‌پور، مجید همزه، کرامت رودساز، رامین پورایمان، نورالدین جوادیان، ارشیا شریعتی، حمید یزدانی، فرشید صمدی‌پور، نورالدین جوادیان، تایماز رضوانی و احمد لشینی اشاره کرد.

داستان کلیدر برگرفته از داستان واقعی زندگی گل محمد، دلاور خراسانی، و زندگی مردمان روستاهای نیشابور و سبزوار است. نام کلیدر Kelidar وام گرفته از کوهی است که بین شهرهای نیشابور، سبزوار و قوچان در استان خراسان واقع شده است. اکثر مردمان این سرزمین کردهایی هستند که در سالهای گذشته به این منطقه کوچ داده شده‌اند. داستان کتاب کلیدر در سالهای ۱۳۲۵ تا ۱۳۲۷ اتفاق می‌افتد. این سالها سالهای پس از جنگ جهانی دوم است و ایران نیز متاثر از همین جنگ و نزاع بین نیروهای متحدین و متنفین فضایی آشفته و پرفراز و نشیب را طی می‌کند.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : تاريخ : 15 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.