پژوهش کتاب کتاب علم دستیابی به ثروت - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

این کتابی عملگراست نه کتابی فلسفی، دست‌نوشته‌ای کاربردیست، نه مقاله‌ای در مورد نظریات. این کتاب برای مردان و زنانی نوشته شده که نیاز مبرم به پول دارند و می‌خواهند اول ثروتمند شوند و بعد دلایل منطقی برای آن بیابند. این کتاب برای کسانی است که تاکنون زمان، ابزار و فرصت آن را نداشته‌اند که در متافیزیک مطالعه عمیقی داشته باشند اما می‌خواهند از نتایج آن و نتایج علم به عنوان اساس و پایۀ اعمالشان استفاده کنند بدون اینکه وارد فرآیندهایی شوند که منجر به این نتیجه‌گیری‌ها شده است.

انتظار می‌رود خواننده این کتاب به عبارت‌های اساسی آن ، چنان ایمانی پیدا کند که به قوانین کارکردهای الکتریکی که مارکورنی یا ادیسون مطرح کردند ایمان آورده و با به کارگیری عباراتی که به آن ایمان آورده حقیقت آنها را بدون ترس و تردید اثبات کند. هر مرد یا زنی که این کار را انجام دهد یقیناً ثروتمند می‌شود، زیرا علم به کار رفته در اینجا علم دقیقی است و شکست در آن غیرممکن است. هرچند برای کسانی که می‌خواهند نظریات فلسفی را بررسی کنند و از اساس منطقی پشت نظریات اطمینان حاصل کنند برخی منابع و مأخذ را بیان خواهم کرد:

نظریۀ یگانی جهان و اینکه خدای یکتا «همه‌چیز» است و اینکه «همه» «یکی» است؛ این نظریۀ «جوهر» خود را در عناصر جهان مادی متجلی می‌سازد ریشه در مذهب هندو دارد و به تدریج دویست سال است که در اذهان جهان غرب رخنه کرده است. این «واحد» پایه و اساس تمام فلسفه‌های مشرق‌زمین و همچنین دکارت، اسپینوزا لایبنیتز، شوپنهاور، هگل و امرسون است. به خواننده‌ای که در این نظریات اساسی فلسفی کنکاش می‌کند توصیه می‌کنم هگل و امرسون را مطالعه کند.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : تاريخ : 9 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.