پژوهش کتاب کتاب مایکل جکسون زندگینامه مرد جادویی صحنه موسیقی - نسخه PDF - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

مایکل جکسون در طی اجرای کنسرتش در سال ۱۹۸۳ به کنار صحنه رفت، کلاه لبه دارش را دردست گرفته و ایده جالبی برای استفاده از آن در سرش می پروراند و امیدوار بود که بتواند ایده اش را عملی کند.
این کنسرت در سالن اجتماعات پاسادنا برگزا ر می شد و قرار بود که از تلویزیون نیز همزمان پخش شود و با این حساب نزدیک به پنجاه میلیون نفر مشغول تماشا کردن آن بودند. البته خوانندگان بسیاری پیش از او بر روی صحنه رفته بودند و اکنون زمان آن رسیده بود تا مایکل اجرای انفرادی خودش را بر روی صحنه داشته باشد.
مایکل جکسون تا پیش از این اتفاق نیز یکی از بزرگترین ستاره های پاپ موسیقی جهان به شمار می آمد، اما هرگز به این درجه از موفقیت راضی نبود و قصد داشت کاری را روی صحنه به نمایش بگذارد که تا ابد هیچکس آن را به فراموشی نسپارد . او قصد داشت مخاطبانش را واقعا دیوانه خود کند!
به محض شروع موسیقی، مایکل کلاهش را بر سرش گذاشت و شروع به رقصیدن کرد. فورا تماشاگران شروع به بالا و پایین پریدن نمودند و مدام فریاد می کشیدند و او را تشویق می کردند. طرفدارانش سریعا کلاهی که به سر داشت را شناسایی کرده و می دانستند که برای آهنگ”Billie Jean” می باشد.
-بخشی از کتاب-

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : تاريخ : 18 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.