پژوهش کتاب کتاب مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط SMES - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

در این کتاب ضمن توجه به ویژگی‌های سازمان‌های کوچک و متوسط، با طرح فرایند مدیریت استراتژیک، سعی شده تا از منظر سازمان‌های کوچک و متوسط به این موضوع توجه شود.
این کتاب شامل ده فصل است که موضوعات در سه محور ادبیات مدیریت استراتژیک، معرفی سازمان‌های کوچک و ویژگی‌های آن، و نهایتاً توجه به مفاهیم مدیریت استراتژیک با توجه به ویژگی‌های این نوع سازمان‌ها مطرح شده است.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.