پژوهش کتاب کتاب مشتری مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره کتاب مشتری مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری

بازاریابی امروز، بازاریابی رابطه‌ای یا تعاملی است و این تعامل بین سازمان و مدیران از یک طرف و مشتری و ارباب رجوع از سوی دیگر است. تعامل بین دو طرف نیز موصوف به صفات عاطفی، انسانی، روانی و احساسی است. بنابراین موضوع مشتری و مشتری‌مداری بر مبنای علوم انسانی، روان‌شناسی، مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی است.
مدیران، کارشناسان، فروشندگان و همه‌ی افراد در مشاغل و سمت‌های دارای ارتباط مستقیم با مشتری و حتی سایر مشاغل پشتیبانی مانند مالی و اداری، باید با دید و نگرش مشتری‌‌مداری در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های خود عمل کنند؛ زیرا همه در برابر مشتری و نیازهای او مسئول هستند و نمی‌توان فقط واحدهای بازرگانی، بازاریابی، فروش، صادرات و خدمات بعد از فروش را مشمول این الزام دانست.
دغدغه‌ی سازمان‌های پیشرو، چگونگی بینش مشتری است و منظور از آن، دست‌یابی به پاسخ سؤالاتی از این قبیل است که: چرا مشتری ما را انتخاب کرده است؟ آیا تمایزهای ما را می‌شناسد؟ آیا از کالا یا خدمت ما مشعوف شده است؟ آیا وفادار خواهد شد؟ آیا می‌توانیم روی او حساب کنیم؟ آیا می‌توانیم در سرمایه‌گذاری‌های آینده با او مشارکت کنیم؟
در این کتاب، طی دوازده فصل به شرح زیر و به گونه‌ای بسیار ساده و روان، سعی شده است مفاهیم مرتبط با مشتری‌ برای دانشجویان و علاقه‌مندان مطرح شود.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 504 views بار دسته بندی : تاريخ : 13 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.