پژوهش کتاب کتاب مشتری مداری - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

مشتری مداری یک اصطلاح تجاری مهم در دنیای مدیریت است. این اصطلاح مهم‌ترین اصل در بازاریابی رقابتی است. همه ما این جمله را شنیده‌ایم که «مشتری حرف اول را می‌زند» یا «همیشه حق با مشتری است»؛ با این وجود هنوز شرکت‌هایی هستند که سود بیشتر شرکت را در اولویت نیازهای مشتری قرار می‌دهند و محصول محورند. شرکت‌هایی که مشتری مدارند، در کسب و کار امروزی موفق‌تر هستند و در رقابت با سایر شرکت‌ها پیروز می‌شوند. ما در وبلاگ فالنیک، قصد داریم تا با شما در مورد «مشتری مداری چیست و چرا باید مشتری مدار باشیم» صحبت کنیم. یکی از تکنیک‌های مشتری مدار بودن، شناخت بهتر مشتری‌هاست. نرم‌افزار CRM یک ابزار مفید برای این کار است. این ابزار با دسته‌بندی مشتری‌ها و نیازهای آن‌ها به شما کمک می‌کند تا قیمت‌گذاری رقابتی و خدمت‌رسانی بهتری داشته باشید.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 192 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.