پژوهش کتاب کتاب ۱۴۰۲ خودِ بهتری باش - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

این بسته شامل ۱۰ عنوان میکروبوک بهترین کتاب‌های توسعه فردی منتشرشده در سال ۲۰۲۲ است. این میکروبوک‌ها به شما کمک می‌کنند تا در زمانی بسیار کوتاه (حدود ۱۵ تا ۲۵ دقیقه) خلاصه‌ای مفید از این کتاب‌ها را بخوانید یا بشنوید و به خودِ بهتری تبدیل شوید. چرا که این کتاب‌ها به سراغ موضوعاتی رفته‌اند که ممکن است دغدغه بسیاری از ما باشند. موضوعاتی مثل: پشیمانی نسبت به گذشته، عدم تمرکز، راه‌های  غلبه بر اضطراب و افسردگی، مثبت‌اندیشی سمی، تلاش برای ساختن رابطه‌ای عاشقانه و … .

با خرید بسته، ۱۰ میکروبوک به کتابخانه شما اضافه خواهد شد که شامل عنوان‌های زیر است:

 

۱- قدرت پشیمانی

چگونه با نگاه به گذشته، رو به جلو حرکت کنیم

«قدرت پشیمانی» ردیه‌ای بر جهان‌بینی «بدون پشیمانی» است. این کتاب بر اساس روان‌شناسی انسان، گام‌های عملی‌ای برای تبدیل احساسات به عمل و استفاده از ناامیدی‌های گذشته برای شکل دادن به آینده‌ای هدفمند را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد.

 

۲- چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟

ابزارهایی روزمره برای عبور از فراز و نشیب‌های زندگی

«چرا تابه‌حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟» راهنمایی دلسوزانه و عملی برای بهبود و حفظ سلامت روان است. این کتاب، توصیه‌های گام‌به‌گام و عملی و راهبردهایی تطبیقی برای مقابله با اضطراب، افسردگی، موانع غیرمنتظره، فقدان اعتمادبه‌نفس و معضلات دیگر ارائه می‌دهد.

 

۳- تلخ و شیرین

اندوه و حسرت چگونه ما را کامل می‌کنند

«تلخ و شیرین» تأملی عمیق درباره‌ی یک تجربه‌ی احساسی اغلب نادیده گرفته شده است؛ تجربه‌ی تلخ و شیرین توأمان. این کتاب بیان می‌کند که راهیابی به فضای تلخ و شیرین، جایی که درد و شادی در هم می‌آمیزند، به ما امکان می‌دهد که زندگی را به طور کامل تجربه کنیم. ضمناً این کتاب نشان می‌دهد که آسیب‌پذیری می‌تواند نقطه‌ی قوت باشد، اشتیاق می‌تواند راهنما باشد و غم می‌تواند ما را در مسیر شادی و رضایت قرار دهد.

 

۴- ما

عبور از من و تو برای ساختن رابطه‌ای عاشقانه

«ما» برای هرکسی است که رابطه‌ی عاشقانه‌اش به میدان امتیازدهی و جنگ قدرت تبدیل شده است. این مجموعه، مهارت‌هایی مبتنی بر علم را ارائه می‌دهد که با مثال‌هایی غنی و دقیق روشن شده‌اند تا به شما و شریک زندگی‌تان کمک کند که فردگرایی سمی و رابطه‌تان را درمان کنید.

 

۵- تمرکز دزیده‌شده

چرا نمی‌توانید توجه کنید؟ و چگونه دوباره عمیق فکر کنید؟

«تمرکز دزدیده‌شده» از جایی شروع می‌شود که یوهان هاری یک مشکل رایج را تجربه می‌کند: دامنه‌ی توجه او در حال کاهش است. به نظر می‌رسد که او خارج از شبکه‌ها و اخبار مجازی نمی‌تواند روی چیزهای زیادی تمرکز کند. در طول سه سال، هاری تلاش می‌کند تا دلایل اصلی این مشکل را شناسایی کند. او یک بحران توجه جمعی را کشف می‌کند که کل جهان را تحت‌تأثیر قرار داده است. از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا فرهنگ بهره‌وری، هاری عواملی را که مقصر ربوده‌ شدن تمرکز ما هستند، شناسایی می‌کند – و بررسی می‌کند که چطور می‌توانیم این تمرکز را پس بگیریم.

 

۶- افسانه‌ی عادی بودن

آسیب روحی، بیماری و شفا در فرهنگ سمی

«افسانه‌ی عادی بودن» توضیح می‌دهد که چرا بیماری‌های مزمن و بیماری‌های روانی در حال افزایش هستند. طب غربی بر آسیب‌شناسی فردی تمرکز دارد، اما اگر علت این مشکلات در فرهنگ ما باشد، چه؟ چیزهایی که ما آنها را طبیعی می‌دانیم – مثل تنش روانی، ناملایمات و آسیب روحی – اغلب سمی هستند و باعث ایجاد بیماری می‌شوند. مسیر بازگشت به سلامت، شناسایی و پرداختن به شرایط بسترساز این معضلات است.

 

۷- قدرت یکی بیشتر

راهنمای کامل شادی و موفقیت

«قدرت یکی بیشتر» به این مفهوم می‌پردازد که در هر شرایطی انجام دادن «یکی بیشتر» می‌تواند باعث عظمت فرد شود و فرصت‌های بیشتری را به روی ما باز کند.

 

۸- مثبت‌اندیشی سمی

واقع‌گرایی در دنیایی که شیفته‌ی خوشحال بودن است

«مثبت‌اندیشی سمی» یک ارزیابی آگاهی‌بخش از فرهنگ مثبت‌اندیشی در جامعه‌ی غربی است. این کتاب نشان می‌دهد که مثبت‌اندیشی سمی به روش‌های مختلفی به افراد و جوامع آسیب می‌زند و پیشنهادهایی عملی برای کمک به خود و دیگران در مقابل این آسیب‌ها ارائه می‌دهد.

 

۹- هرگز تمام نشد

ذهن خود را رها کنید و در جنگ درونی پیروز شوید

«هرگز تمام نشد» راهنمای شما برای تبدیل شدن به فردی است که هرگز تصور نمی‌کردید بتوانید باشید. این کتاب داستان‌هایی از شکست‌ها و درس‌های آموخته‌شده را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانید از آن‌ها برای قدرت گرفتن در چالش‌های بی‌پایان زندگی استفاده کنید.

 

۱۰- از قدرت تا قدرت

دستیابی به موفقیت، شادی و معنا در نیمه‌ی دوم زندگی

«از قدرت تا قدرت» نقشه‌ی راهی برای شکوفایی در نیمه‌ی دوم زندگی است. این کتاب با توصیه‌های عملی بسیارش به خوانندگان کمک می‌کند تا در موفقیت‌های گذشته راکد نشوند و به دنبالِ یافتن معنا و دستاورد در زمان حال باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.