قیمت محصول : $0.00
چرا شرکتهای پابرجا و تثبیتشده سخت تلاش میکنند تا پیش از رقیب فرصت عالی بعدی را از آن خود کنند؟ این یک مشکل همهگیر است و نمونههای فراوانی از این دست وجود دارد. توضیح سادهای که میتوان در این مورد داد این است که بسیاری از شرکتها بیش از حد روی اجرا کردن مدل تجاری فعلی خود اصرار میورزند و فراموش میکنند که مدلهای تجاری، از بینرفتنی هستند. موفقیت امروز، تضمینکنندهی موفقیت فردا نیست.
برای ارزیابی میزان آسیبپذیری شرکتتان این شیوه تشخیصی را به کار ببرید: روی کاغذهای خطدار جداگانه همهی اقدامات مهمی را که در سازمانتان در حال اجرا شدن هستند بنویسید. سپس سه کادر بکشید و نام آنها را «کادر یک: مدیریت وضعیت فعلی.»، «کادر دو: فراموش کردنِ انتخابیِ گذشته.» و «خلق آینده.» بنامید.
ادامه…