پژوهش کتاب بازآفرینی مدل تجاری توصيه‌های تخصصی درباره ی نوآوری در زمينه‌ی مدل تجاری - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

چرا شرکت‌‌های پابرجا و تثبیت‌شده سخت تلاش می‌کنند تا پیش از رقیب فرصت عالی بعدی را از آن خود کنند؟ این یک مشکل همه‌گیر است و نمونه‌های فراوانی از این دست وجود دارد. توضیح ساده‌ای که می‌توان در این مورد داد این است که بسیاری از شرکت‌ها بیش از حد روی اجرا کردن مدل تجاری فعلی خود اصرار می‌ورزند و فراموش می‌کنند که مدل‌های تجاری، از بین‌رفتنی هستند. موفقیت امروز، تضمین‌کننده‌ی موفقیت فردا نیست.
برای ارزیابی میزان آسیب‌پذیری شرکت‌تان این شیوه تشخیصی را به کار ببرید: روی کاغذهای خط‌دار جداگانه همه‌ی اقدامات مهمی را که در سازمان‌تان در حال اجرا شدن هستند بنویسید. سپس سه کادر بکشید و نام آن‌ها را «کادر یک: مدیریت وضعیت فعلی.»، «کادر دو: فراموش کردنِ انتخابیِ گذشته.» و «خلق آینده.» بنامید.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 218 views بار دسته بندی : تاريخ : 3 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.