درباره کتاب دل گفته ها و دل نوشته های معلم بازاريابی
آنچه در این کتاب میخوانید حاصل سمینارها، کارگاهها، سخنرانیها، کلاسها، و آموزشهایی است که اینجا و آنجای کشور برگزار شد. اینها دلگفتههای من است. بخشهایی دیگر از مطالب این کتاب، پیشتر در روزنامهی اقتصادی سرمایه در قالب ستون روزنامه درج و منتشر شد. باقیماندهی مطالب حاصل گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی است که ارباب جراید و رسانه، فضایی پدید آوردند تا دلگفتهها و دلنوشتهها تولید شوند.
بخش دوم این کتاب به نام”مدیریت:از آن رو مورد توجه قرار گرفت که فضای کسبوکاری مستلزم مدیریت کسبوکارها است، بدون آن چگونه میتوان از بازاریابی سخن گفت؟
روی سخن این کتاب با مدیران عامل، مدیران بازاریابی، مدیران، سرپرستان و کارکنان فروش و تمامی علاقهمندانی است که میخواهند بدون دشواری واژهها، با بازاریابی زندگی کنند، در سفر و حضر.
ادامه…
بستن